اخبار داغ

استاندار اصفهان:

رسالت امروز ما، آشناسازی جوانان و نوجوانان با دفاع مقدس است

رسالت امروز ما، آشناسازی جوانان و نوجوانان با دفاع مقدس است
استاندار اصفهان گفت: یکی از رسالت های ما این است که در جمع جوانان و نسل جوان که کمتر با ارزش های دفاع مقدس آشنایی دارند، از ارزش های شهدا بگوییم و آن ها با روحیه ۲۳ هزار و ۵۰۰ شهید آشنا کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ عباس رضایی پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل و تکریم سراسری بیش از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت که به صورت ویدئوکنفرانس در سراسر کشور برگزار شد، اظهار کرد: سخن گفتن در جمع رزمندگان، جانبازان و خانواده شهدا و شهر شهیدان، از دفاع مقدس و شهید و ارزش های دفاع بسیار سخت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
استاندار اصفهان گفت: مسئله ای که ذکر آن در این جلسات لازم است این است که امروز چه وظیفه ای داریم، باید چه اقداماتی را انجام دهیم که روح شهدا و جانبازان و خانواده شهدا و فرماندهان از ما راضی باشند.
,
 
,
وی افزود: یکی از رسالت های ما بزرگداشت این بزگواران است و باید ارزش های والای شهدا و دفاع مقدس را برای خود و دیگران بازگو کنیم.
,
 
,
رضایی با توضیح اینکه جای دانش آموزان و جوانان که مخاطبان اصلی این جلسات هستند، خالی می دانم، خاطر نشان کرد: یکی دیگر از رسالت های ما این است که در جمع جوانان و نسل جوان که کمتر با این ارزش ها آشنایی دارند، از ارزش های شهدا بگوییم و با روحیه ۲۳ هزار و ۵۰۰ شهید استان آشنا کنیم.
,
 
,
وی تصریح کرد: امروز هم جنگ در حوزه اقتصادی است، دیروز نظام سلطه با تمام توان به خاک ایران حمله کرد و امروز هم با تمام توان به اقتصاد ما حمله کرده است.
,
 
,
استاندار اصفهان اضافه کرد‌: تا زمانی که نگرش الهی بوده  و نظام سلطه با آن مقابله و دشمنی می کند و باید آمادگی لازم را باید داشته باشیم.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه