اخبار داغ

محدودیت‌های جدید کرونایی در آذربایجان‌شرقی؛

تعطیلی یک ماهه مدارس آذربایجان‌شرقی و ممنوعیت برگزاری مراسم + جزئیات

تعطیلی یک ماهه مدارس آذربایجان‌شرقی و ممنوعیت برگزاری مراسم + جزئیات
در جلسه امروز ستاد استانی مقابله با کرونا محدودیت های جدیدی برای اجرا در استان به تصویب رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، در جلسه ظهر امروز ستاد استانی کرونا تصمیمات مهمی در خصوص اعمال محدودیت های بیشتر در استان به مدت یک ماه به تصویب رسیده است. در این جلسه که به ریاست پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد حاضرین با تعطیلی یک ماهه مدارس استان، ممنوعیت اتراق و تجمع در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها، ممنوعیت برگزاری هرگونه همایش، محدودیت در برگزاری نمایشگاه‌ها، ممنوعیت برگزاری مراسم تشییع و تدفین اموات و برگزاری مجالس ترحیم در مساجد و منازل و ممنوعیت پذیرایی در رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها موافقت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با تأکید بر ممنوعیت حضور دانش‌آموزان در مدارس به مدت یک ماه، گفته است: از خانواده‌ها انتظار داریم که در مدت تعطیلی مدارس، دانش‌آموزان در خانه بمانند و آموزش را از طریق فضای مجازی دنبال کنند.

,

وی همچنین بر ممنوعیت برگزاری هرگونه همایش و مراسم در استان تأکید کرد و گفت: مدیران دستگاه‌ها در صورت ضرورت از ویدئوکنفرانس برای برگزاری جلسات و همایش‌ها استفاده کنند.

,

پورمحمدی درخصوص مراسم تشییع و تدفین اموات نیز گفت: حضور افرادی به غیر از منسوبین اموات در هنگام تشییع و تدفین ممنوع است و شهرداری‌ها نسبت به جلوگیری از برگزاری مراسم در آرامستان‌ها اقدام کنند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه