اخبار داغ

امام جمعه اسدآباد مطرح کرد؛

ناراحتی مردم از ناعدالتی‌ و عدم نظارت ها /مسئولین بدون تشریفات و محافظ بین مردم حاضر شوند

ناراحتی مردم از ناعدالتی‌ و عدم نظارت ها /مسئولین بدون تشریفات و محافظ بین مردم حاضر شوند
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد با بیان اینکه مردم از بی عدالتی‌ها و بی نظارتی‌ها ناراحت هستند، گفت: مدیران کل تا استانداران که با وسایل نقلیه لوکس و آخرین سیستم بین مناطق محروم حاضر می‌شوند، یک بار بدون تشریفات، بالگرد، هواپیما و بی محافظ به سراغ مردم بیایند و حلال مشکلات آنان باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه شهر اسدآباد در دیدار با بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی، مسئولان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت این شهرستان، گفت: جانبازان و ایثارگران گنجینه‌های های دفاع مقدس هستند که باید قدر آن را دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی گفت: هنوز حلاوت و شیرینی پیروزی انقلاب به خوبی نچشیده بودیم که هشت سال جنگ بر مردم تحمیل شد و خون هزاران شهید برای دفاع از این انقلاب تقدیم شد.

,

امام جمعه شهر اسدآباد با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) در صحیفه سجادیه گفت: مردم ما در جنگ تحمیلی با بی کس، بی پشتیبان و تسلیحات و بی امکانات بودند اما خداوند این نیروها در ارتش و سپاه را کمک کار شد و دست غیب الهی در پیروزی آنان و شکست دشمن ظاهر شد.

,

امروز مردم به حق ناراحت اند

, امروز مردم به حق ناراحت اند, امروز مردم به حق ناراحت اند,

وی با بیان اینکه مردم در صف‌های کوپن و مناطق آواره بودند و برای گرفتن ارزاق در صف می‌ایستادند، گفت: البته که در این صف‌ها یکرنگی‌ها و همدلی‌ها همراه بود، چون همه در یک صف بودیم و همه کوپن دار، کسی گله مند نمی‌شد، اتفاقی که امروز پیش آمده برخلاف آن دوران امروز مردم به حق ناراحت و گله مند هستند، چراکه یکی یک شبه صاحب املاک می‌شود و یکی برای درمان فرزندش باید به گدایی بیفتد.

,

حسینی مجد با بیان اینکه مردم از بی عدالتی‌ها و بی نظارتی‌ها ناراحت هستند، افزود: مردم ما بسیار نجیب هستند و امروز باید روحیه ایثار و گذشت مرور شود، آنکه مال و ثروت دارد در رفع گرفتاری و مشکلات آنان که در مشکلات دست و پنجه نرم می‌کند، کمک کار شود.

,

شهدا از جانشان گذشتند ما باید از مالمان بگذریم

, شهدا از جانشان گذشتند ما باید از مالمان بگذریم, شهدا از جانشان گذشتند ما باید از مالمان بگذریم,

وی با بیان اینکه در دفاع مقدس شهدا و جانبازان از جان گذشتند و از خود گذشتگی کردند، امروز باید ما از مال‌مان بگذریم، تصریح کرد: امروز روز کار مسئولان است که به برکت خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس حقوق‌های نجومی می‌گیرند و بر کرسی های ادارات تکیه زدند.

,

امام جمعه شهر اسدآباد از حضور مسئولان از مدیران کل تا استانداران که با وسایل نقلیه لوکس و آخرین سیستم بین مردم مناطق محروم انتقاد کرد و گفت: مسئولان یک بار بدون تشریفات و بالگرد و هواپیما و بی محافظ به سراغ مردم بیایند و حلال مشکلات آنان باشند.

,

وی تأکید کرد: اگر امروز حمایت مردم از نظام و انقلاب برداشته شود، اولین افرادی که گردنشان آویزان خواهد شد، ما مسئولان هستیم و با شدیدترین عذاب خداوند روبرو خواهیم شد، قدر این مردم را بدانید و این شعار نیست بلکه درخواست عاجزانه است، باید مردم را امیدوار کرد.

,

دست غیب الهی نگهدار انقلاب است، ناامید نیستیم

, دست غیب الهی نگهدار انقلاب است، ناامید نیستیم, دست غیب الهی نگهدار انقلاب است، ناامید نیستیم,

حسینی مجد با تأکید بر اینکه مسئولان با لباس بسیجی بین مردم حاضر شوند، افزود: علی‌رغم همه این ناکارآمدی و نامدیریتی‌ها ما هیچ ابایی نداریم که دست غیب الهی پشت این انقلاب هست، ناامید نیستیم و شکی هم در پایداری این انقلاب نداریم چرا که خون شهدا جوشش دارد و این انقلاب بیمه همه این خون‌هاست، اما نباید فراموش کرد که برای کم کاری و کوتاهی مسئولان آه و نفرین خاندان و فرزندان شهدا پشت آنان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه