اخبار داغ

عظیمی: سوم مهرماه آخرین فرصت تعیین تکلیف بدهی تیم‌های بانوان است

عظیمی: سوم مهرماه آخرین فرصت تعیین تکلیف بدهی تیم‌های بانوان است
سرپرست کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات با بیان این که تیم‌های شرکت کننده در لیگ برتر بانوان باید قبل از قرعه‌کشی این رقابت‌ها، بدهی‌های خود را تعیین تکلیف کنند، گفت: باشگاه‎‌های شرکت‌کننده در این مسابقات تا سوم مهرماه فرصت برای تعیین تکلیف بدهی‌های خود دارند تا در قرعه‌کشی لیگ برتر بانوان شرکت داده شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهرام عظیمی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال، افزود: قرعه‌کشی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ساعت ۱۰ روز شنبه پنجم مهرماه در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی تصریح کرد: باشگاه‌های شرکت‌کننده در این مسابقات، تا عصر پنج‌شنبه سوم مهرماه فرصت برای تعیین تکلیف بدهی‌های خود دارند تا در قرعه‌کشی لیگ برتر بانوان شرکت کنند.
,
 
,
سرپرست کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات، درباره آخرین وضعیت تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ برتر والیبال مردان نیز گفت: ۱۵ تیم شرکت‌کننده در این مسابقات، تکلیف بدهی‌های خود را مشخص کردند، اما اگر به تعهدات خود برای این بدهی‌ها به موقع عمل نکنند، از حضور آن‌ها در دور برگشت مرحله مقدماتی این رقابت‌ها جلوگیری خواهد شد. عمل کردن به تعهدات، یک وظیفه دینی و اجتماعی است و فدراسیون والیبال حساسیت خاصی نسبت به انجام این موضوع دارد.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه