اخبار داغ

کاوه: برگزاری لیگ راهی برای ورود به اردوهای ملی‌ست/ مدعیان دوبنده تیم ملی با تمام توان کشتی بگیرند

کاوه: برگزاری لیگ راهی برای ورود به اردوهای ملی‌ست/ مدعیان دوبنده تیم ملی با تمام توان کشتی بگیرند
مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: امسال لیگ می‌تواند به نوعی انتخابی تیم ملی باشد چون بهترین ملاک برای کادرفنی بعد از چند ماه تعطیلی مسابقات دیدن وضعیت کشتی‌گیران در مسابقات لیگ است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن کاوه در گفت‌وگو با روابط عمومی سازمان لیگ کشتی در رابطه با آغاز بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد از 10 مهرماه اظهار داشت: برای راه اندازی لیگ زحمات زیادی کشیده شد تا بالاخره چرخ کشتی بعد از چند ماه تعطیلی به حرکت دربیاید. با توجه به اینکه خیلی از مربیان و کشتی‌گیران هزینه‌های زندگی خود را از همین لیگ تامین می‌کنند، فدراسیون و سازمان لیگ تلاش زیادی برای برگزاری لیگ انجام دادند. قطعا کشتی گیران و همه باشگاهها هم تلاش می کنند موارد بهداشتی را به بهترین شکل رعایت کنند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با اشاره به لزوم حضور ملی‌پوشان در لیگ‌‌برتر کشتی عنوان کرد: من از همین جا به کشتی‌گیران اعلام می‌کنم اگر مسابقات جهانی در آذرماه برگزار شود، نمی‌توانیم انتخابی تیم ملی به شکل گسترده و باز برگزار کنیم. به همین خاطر لیگ می‌توانند فرصتی باشد تا کشتی‌گیران بتوانند خودشان را نشان دهند. 
,
 
,
مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد ادامه داد: مربیان تیم ملی هم در مسابقات لیگ حضور دارند و قطعا کشتی‌گیران آماده و شایسته را رصد می‌کنند. به هر حال محدودیت زمان فرصت برای برگزاری انتخابی را گرفته و اگر قرار به برگزاری مسابقات جهانی باشد، باید کشتی گیران منتخب کادرفنی وارد اردو شوند.
,
 
,
کاوه در پایان گفت: امسال لیگ می‌تواند به نوعی انتخابی تیم ملی باشد چون بهترین ملاک برای کادرفنی بعد از چند ماه تعطیلی مسابقات و تمرین تماشای مسابقات لیگ است. من توصیه می کنم که کشتی گیرانی که مدعی دوبنده تیم ملی هستند، در لیگ با تمام توان حاضر شوند و خودشان را نشان دهند چون قطعا این مسابقات مجرایی برای ورود به اردوی تیم ملی خواهد بود.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه