اخبار داغ

همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس؛

زنگ مقاومت و ایثار در مدارس سرپل ذهاب طنین انداز شد

زنگ مقاومت و ایثار در مدارس سرپل ذهاب طنین انداز شد
همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس زنگ مقاومت و ایثار در مدارس سرپل ذهاب طنین انداز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از بازی دراز , حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در این مراسم‌ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی ، بر زنده نگه داشتن آرمان های اسلام و شهدا و امام‌راحل تاکید کرد و گفت: امروزه نسل جوان با انتخاب راه و هدف فکری خود انقلابی تربیت می شوند و ادامه دهنده راه شهدا هستند.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب گفت: دشمنان با افکار و نقشه های شوم خود مسیر ذهن جوانان و نوجوانان را مورد هدف قرار داده است و در صدد از بین بردن هویت اسلام هستند لذا در چنین شرایطی با آگاهی و افزایش بصیرت نباید بگذاریم به اهداف خود برسند.

وی تاکید کرد: باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری و پیرو خط ولایت، حافظ اسلام و انقلاب باشیم تا اقتدار و سرافزاری کشور و میهن اسلامی ما در سراسر جهان به یک الگو تبدیل شود.

در ادامه رضاپور رئیس آموزش و پرورش سرپل ذهاب نیز گفت: دانش آموزان باید با تلاش در سنگر علم و دانش ادامه دهنده راه شهدا باشند.

وی افزود: نسل جوان کشور می تواند با مطالعه وصیت نامه شهدا و ادامه دادن راه آنان زندگی خود و آینده کشور را تضمین کنند.

شهرستان سرپل ذهاب در 8 سال دفاع مقدس 875 شهید سرافراز تقدیم اسلام کرد که از این تعداد 126 شهید دانش آموز و نوجوان بودند که در اثر نبرد با دشمنان انقلاب اسلامی در جبهه های جنگ شهید شدند و این نشان از حضور و نقش کم نظیر این دانش آموزان دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه