اخبار داغ

شیخ حسین انصاریان تا پایان هفته مرخص می‌شود

شیخ حسین انصاریان تا پایان هفته مرخص می‌شود
یکی از نزدیکان حجت‌الاسلام حسین انصاریان گفت: این مفسر قرآن کریم براساس اعلام مسئولان بیمارستان خاتم‌الانبیا فردا و یا نهایتاً تا پایان هفته از بیمارستان مرخص می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌اکبر پوست‌چیان، کارشناس رسانه موسسه عرفان و از نزدیکان حجت‌الاسلام حسین انصاریان اظهار داشت: براساس اعلام مسئولان بیمارستان خاتم‌الانبیاء در خصوص وضعیت حال استاد انصاریان معجزه‌ای با دعای مردم رخ داد و حال ایشان بسیار مساعد شده است و الحمدلله در روزهای اخیر از بخش مراقبت‌های ویژه به بخش عمومی منتقل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی گفت: براساس اعلام دکتر کولیوند، رئیس بیمارستان خاتم‌الانبیاء استاد انصاریان در وضعیت مساعدی از لحاظ جسمی به سر می‌برد و ان‌شاءالله فردا یا پس فردا با ثبات بیشتر وضعیت مرخص خواهند شد. البته ممکن است ترخیص ایشان کمی بیشتر زمان ببرد، اما نهایتاً تا پایان هفته مرخص خواهند شد.
,
 
,
پوست‌چیان در پایان خاطرنشان کرد: براساس اعلام مسئولان پزشکی بیمارستان، زمانی که استاد به بیمارستان مراجعه کردند، در شرایط حاد بیماری قرار داشتند و باتوجه به درگیری شدید ریه‌ها، فوراً به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شدند اما خوشبختانه بعد از گذشت حدود یک هفته، به لطف خداوند و با دعاهای خیر مردم و زحمت تیم درمان که به‌صورت منسجم برای همه بیماران و به خصوص استاد انصاریان کشیدند، درمان‌ها به خوبی جواب داده و حال ایشان رو به بهبود است.
,
 
,
این سخنران و مفسر ۷۶ ساله قرآن کریم ۲۲ شهریورماه بر اثر ابتلا به بیماری کرونا و بعد از ضعف شدید و بررسی پزشکان، در بیمارستان بستری شد.
,
 
,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه