اخبار داغ

فرمانده سپاه لرستان مطرح کرد:

ضرورت استفاده از تجربیات دوران دفاع مقدس در عرصه های اقتصادی و سیاسی

ضرورت استفاده از تجربیات دوران دفاع مقدس در عرصه های اقتصادی و سیاسی
سردار کشکولی، فرمانده سپاه حضرت اباالفضل(ع) لرستان گفت: استفاده از تجربیات دوران دفاع مقدس در عرصه های اقتصادی و سیاسی می تواند بسیار موثر باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک سردار مرتضی کشکولی در نخستین روز هفته دفاع مقدس در مراسم ویدئو کنفرانس رزمندگان با رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: ۴۰ سال از دوران جنگ تحمیلی می گذرد و ملت ایران در این جنگ پس از هشت سال ایستادگی پیروز شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی با اشاره به این که دفاع مقدس همچنان ادامه دارد افزود: در طول این سالها ملت ایران همیشه در صحنه حاضر شده اند که نمونه آن با شیوع کرونا مشهود بود که همه پای کار آمدند تا به نیازمندان آسیب دیده از کرونا کمک کنند و مانند دوران دفاع مقدس کمک کردند.

,

فرمانده سپاه استان لرستان تصریح کرد: در دوران هشت سال جنگ تحمیلی تجربیات زیادی کسب شد که امروزه می توان از همان تجربیات در عرصه های مختلف استفاده کرد.

,

وی بیان کرد: در آن سالها بسیج، ارتش و سپاه و همه ملت در برابر دشمن ایستادند که در نهایت پیروزی بزرگ از آن ملت ایران شد. ارزش های دفاع مقدس همچنان زنده است و ضروری است تا جانفشانی های رزمندگان در طول سال های جنگ تحمیلی به نسل جوان بازگو شود.

,

سردار کشکولی خاطرنشان کرد: با استفاده از تجربیات کسب شده از دوران دفاع مقدس می توان گام هایی مهم در جهت رفع مشکلات برداشت و با اقتدار و سربلندی در مسیر انقلاب حرکت کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه