اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل اعلام کرد

برگزاری ۳۰۰ برنامه هفته دفاع مقدس در بابل

برگزاری ۳۰۰ برنامه هفته دفاع مقدس در بابل
مرتضی رمضانی گفت: بیش از ۳۰۰عنوان برنامه هفته دفاع‌مقدس در سطح شهرستان بابل برگزار می‌شود و از اهالی رسانه انتظار می‌رود فضای مجازی را مدیریت و این فرصت را مغتنم بشمارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، مرتضی رمضانی امشب در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان بابل، دفاع‌مقدس را مظهر نشان دادن توانمندی مقاومت مردم ایران و انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان دانست و اظهار کرد: هفته دفاع‌مقدس برگ زرینی در خاطره انقلاب اسلامی است و توانمندی مردم ایران اسلامی را در عرصه‌های مختلف نشان می‌دهد.

وی افزود: ظهور و بروز این انقلاب برای دشمنان اسلام ناخوشایند و موجب عصبانیت آنها شده و همانگونه که امام(ره) فرمود “در جنگ هم ابهت ابرقدرتهای غرب و شرق را شکستیم هم اسلامیت خود را به جهانیان ثابت کردیم”.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل ادامه داد: ابرقدرت‌های بزرگ در مقابل ولایت‌پذیری مردم ایران اسلامی کم آورند و به ‌واسطه ایثارگری آحاد مردم دفاع ارزنده مقدس شکل گرفت.

این مسئول تصریح کرد: امروز ایران بزرگ اسلامی امنیت خود را مدیون دانشگاه مقاومت، ایثار و شهادت است و شهدا در این مکتب آن را اثبات کردند.

رمضانی گفت: خدا را شاکریم نسلی که جنگ را ندید، امام بت‌شکن را ندید در مقابل داعش ایستاد و جوانان با بصیر ما در دفاع از حریم ولایت در مقابل داعش ایستادند و آن را از میان برداشتند.

وی اذعان کرد: عصبانیت دشمن در مقابل فرماندهی و عملکرد حاج قاسم سلیمانی شهادت را برای ایشان رقم زد و عزت مستمر را برای ما و باز نتوانستند محور مقاومت را از بین ببرند چون مقاومت یک مکتب شده، این عدم پیروزی نشان‌دهنده عدم شناخت دشمن از اسلام و مردم ایران است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل  افزود: همانگونه که حاج قاسم سلیمانی فرمودند “ملت ما ملت امام حسین(ع) است” و این فرهنگ در مردم نهادینه شده و باید پاسدار این روحیه شهادت‌طلبی باشیم.

رمضانی ادامه داد: بیش از ۳۰۰عنوان برنامه هفته دفاع‌مقدس در سطح شهرستان بابل  برگزار می شود که اهم این برنامه ها شامل این می‌شود که در روز ۳۱ شهریور زنگ ایثار و شهادت در تمام مدارس زده خواهد شد .

وی یادآور شد: نشست رزمندگان با رهبری را به‌صورت ویدئو کنفرانس، رژه خودرویی و نمایشگاه دفاع‌مقدس را خواهیم داشت، روایتگری سیار در محلات، رادیو دفاع‌مقدس در محلات و دیدار با خانواده‌های شهدا، تحویل ده خانه محروم، عصری با شعر، یادواره‌های شهدا به‌صورت حقیقی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای آزاد و فضای مجازی از دیگر برنامه‌های مهم محلات خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل تاکید کرد: به‌دنبال انتقال فرهنگ مقاومت و شهادت هستیم تا انقلاب حفظ شود.

این مسئول تصریح کرد: از اهالی رسانه انتظار می رود فضای مجازی را مدیریت کنند و با معرفی دستاوردهای دفاع مقدس و معرفی سرداران و شهدای شاخص از فرصت به وجود آمده برای اطلاع رسانی انقلابی در این هفته استفاده کنند.

 رمضانی افزود: ما ملت مقاومت هستیم و دیدیم که مذاکرات باعث شد امثال حاج قاسم سلیمانی را از دست دادیم و نتوانستیم در قالب مذاکره به جایی برسیم، در واقع آنچه که کشور را نجات داد مقاومت بود.

وی در پایان گفت: دفاع‌مقدس مظهر دینداری بودو باید این مهم را متذکر شوم که سپاه و بسیج حامی انقلاب اسلامی و دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی است و ابدا مدافع شخص و جریانی نیست.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه