اخبار داغ

قادری:

طرح‌های ضد موانع تولید در کمیسیون جهش تولید بررسی می‌شود

طرح‌های ضد موانع تولید در کمیسیون جهش تولید بررسی می‌شود
عضو کمیسیون ویژه جهش تولید گفت: طرح‌هایی برای رفع موانع تولید و بهبود فضای کسب و کار نیز تهیه شده و کمیسیون ویژه جهش تولید در حال بررسی دقیق این طرح‌ها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر قادری با اشاره به اینکه کمیسیون ویژه جهش تولید و نظارت بر اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی در حال بررسی طرح‌هایی در زمینه حمایت از تولید است، گفت: همچنین طرح‌هایی برای اصلاح اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی در دستور کار این کمیسیون است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی بیان کرد: طرح‌هایی برای رفع موانع تولید و بهبود فضای کسب و کار نیز تهیه شده و کمیسیون ویژه جهش تولید در حال بررسی دقیق این طرح‌ها است.

,

عضو کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس تصریح کرد: در شرایط فعلی و با توجه به محدودیت‌های بودجه‌ای، این کمیسیون به دنبال آن است که منابع بودجه‌ای کشور به خوبی تخصیص داده شود و در حال بررسی راهکارهایی در این زمینه هستیم.

,

قادری بیان کرد: مردمی سازی اقتصاد، توجه به اقتصاد دانش بنیان، بهبود فضای کسب و کار و هدایت پروژه‌های عمرانی به بخش‌های غیردولتی و افزایش تجارت با کشورهای منطقه از جمله دیگر برنامه‌های کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس است و طرح‌هایی در این زمینه در دستور کار قرار دارد.

,

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه شیوع بیماری کرونا باعث مشکلات جدی اقتصادی برای کشورمان شده و البته این مسئله فقط مربوط به کشور ما نیست و حتی کشورهای اروپایی و آمریکا هم معضلات زیادی به دلیل کرونا در زمینه اقتصادی دارند.

,

وی خاطرنشان کرد: کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس شورای اسلامی به دنبال بررسی راهکارهایی برای کاهش آسیب پذیری اقتصاد کشورمان نسبت به کرونا است و نتیجه بررسی‌های خود را ارائه می‌کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/ک

,

منبع: مهر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه