اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد؛

یک جشن عجیب در روزهای کرونایی/ مراسم تولد توتی در بالاشهر تهران!

یک جشن عجیب در روزهای کرونایی/ مراسم تولد توتی در بالاشهر تهران!
تهران در روزهای قرمز کرونایی میزبان مراسم تولد کاپیتان سابق تیم ملی ایتالیا خواهد بود، کاپیتانی که حتی شاید از وجود فوتبال در ایران بی‌خبر باشد!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛در شرایطی که تهران با شرایط وخیم کرونایی دست و پنجه نرم می‌کند و موج سوم شیوع این بیماری تعداد کثیری از شهروندان تهرانی را تحت‌تاثیر قرار داده، در گوشه و کنارهای بالای این شهر خبر از برگزاری مراسم جشن تولد برای یک فوتبالیست ایتالیایی به‌گوش می‌رسد!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

برخی از کمپین‌های هواداری ایرانی تیم آ.اس رم ایتالیا در شرایطی که تمام نهادهای بهداشتی و درمانی کشور مکرراً به عدم برگزاری مراسمات اجتماعی و عمومی تاکید و پافشاری دارند، اقدام به برنامه‌ریزی و برگزاری جشن تولد یک بازیکن ایتالیایی کرده‌اند که جای بسی تعجب دارد.

,

روزهایی که شیوع این بیماری خطرناک و کشنده در تمام ایران و مخصوصاً تهران به بدترین اوضاع خود رسیده و هر روز خبر فوت حداقل 200 نفر از هم‌وطنان از کرونا به گوش می‌رسد، برگزاری چنین مراسمات بیهوده و بی‌جهتی بیشتر از این‌که صرف تولد باشد، نمایان‌گر سود برخی افراد در اجرای این برنامه‌هاست.

,

البته هنوز مشخص نیست که چه کسانی بانی برگزاری این مراسم هستند اما به راحتی می توان ردپای انتفاع مالی برخی چهره های خاص را در اینگونه مراسمات مشاهده کرد.

,

, ,

فرانچسکو توتی به‌عنوان اسطوره فوتبال ایتالیا و تیم آ.اس رم شاید حتی از وجود هوادارانی در ایران مطلع نباشد، با این حال چه اصراری‌ست که جشن تولد وی را در یکی از کافه‌های تهران آن‌هم در یکی از پرترددترین محله‌های اداری، تجاری و مسکونی برگزار کرد؟

,

لزوم ورود نهادهای امنیتی و نظارتی به برگزاری گعده‌های این‌گونه بیهوده و مهمل در شرایط سخت این ویروس کشنده بیش از پیش واجب‌الاجراست و مطالبه اصلی مردمی که نگران سلامتی خود هستند، برخورد قاطع با برگزاری چنین مراسماتی در سطح شهر تهران است. متاسفانه برخی شهروندان که دغدغه سلامتی مردم اطراف خود را ندارند و با شرکت در جشن تولد یک فرد بیگانه به قوانین بهداشتی کشور پوزخند می‌زنند، باید با برخورد قاطع نهادهای نظارتی مواجه شوند تا دیگر از این قبیل مراسمات پرخطر در روزهای کرونایی رخ ندهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه