اخبار داغ

امام‌جمعه بندرلنگه:

قلب شهدا حرم خدا بود/ آشتی با خدا؛ رمز شهید شدن

قلب شهدا حرم خدا بود/ آشتی با خدا؛ رمز شهید شدن
حجت الاسلام اسماعیل نیا گفت: با گذشت چهل سال از دفاع مقدس و شهادت شهیدان این شهرستان، برگزاری یادواره شهدای با این عظمت، نشانه گر اظهار عشق و ارادت مردم نسبت به شهدا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز حجت الاسلام و المسلمین دکتر جواد اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه در یادواره شهدای شهرستان بندرلنگه که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار گردید شهادت را با بهترین  نوع مردن خواند و اظهار کرد: شهادت ارزش است و شهید جاویدان است و به مقام قرب پروردگار می رسد و ماندگار میشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

امام جمعه شهرستان بندرلنگه برگزاری یادواره شهدا را تجلی ارادت و اظهار عشق مردم نسبت به شهدا دانست و افزود: با گذشت چهل سال از دفاع مقدس و شهادت شهیدان این شهرستان، برگزاری یادواره شهدای با این عظمت؛ با وجود خطرات احتمالی ناشی از ویروس کرونا؛ نشانه گر اظهار عشق  و ارادت مردم نسبت به شهدا است.که صحنه های ناب و بی نظیری را خلق کردند که انسان را به شگفتی وا می دارد.

,

اسماعیل نیا،با تاکید بر آن که شهدا برای شهید شدن راه و رسم شهادت را طی کردند تصریح کرد: اخلاص و ایمان راسخ و قرب به بخدا از جمله راه و رسم شهادت است که نمو آن در شهدا و سیره زندگی آنان به خوبی قابل مشاهده است، لذا شهدا قبل از اینکه میهمان خدا شوند میزبان خدا بودند.

,

وی با بیان‌اینکه قلب شهدا حرم خدا بود به بیان ویژگی های شهدا پرداخت و عنوان کرد: شهدا خدا را در دلها پروراندند و مومن راستین و بنده خدا بودند. لذا با وجود چنین ویژگی های است که یک انسان‌عادی به  سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تبدیل می شود.

,

امام‌جمعه شهرستان بندرلنگه یاد آور شد: سیره شهدا نشان دهنده آن است که انسان اگر به دنبال جاودانگی است باید با خدا آشتی کند.

,

اسماعیل‌نیا خطاب در خطاب به جوانان خاطر نشان‌ کرد: آنچه دشمن از آن هراس دارد روحیه شهادت طلبی مردم است لذا تا زمانی که روحیه شهادت طلبی در جوانان ما موج میزند آمریکا توانایی هیچگونه دخالت و تهدیدی در برابر ایران در خود مشاهده نخواهد کرد و با این روحیه هر گونه دشمنی اجازه ظهور پیدا نخواهد کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه