اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار:

دفاع مقدس آغازگر صدور انقلاب به دنیا شد

دفاع مقدس آغازگر صدور انقلاب به دنیا شد
مهرداد بابایی گفت: فرهنگ ایثار، شجاعت، شهادت، ولایتمداری و باور به اینکه ما می‌توانیم باید در جامعه امروز ما به‌ویژه به نسل جوان و نوجوان معرفی و شناسانده شود زیرا باوجود همین فرهنگ و روحیه بود که از سخت‌ترین شرایط به‌سلامت عبور کردیم و امروز در قله اقتدار و استقلال قرارگرفته‌ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد بابایی در گفت‌وگو با بلاغ،به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد  دفاع مقدس اظهار کرد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس درواقع ارج نهادن به خون‌های پاکی است  که برای استقلال، شرف، عزت و تمامیت ارضی کشور ریخته شد و پیروزی‌های به‌دست‌آمده محصول مجاهدت‌های زنان و مردان متدینی است که به ندای امام خود لبیک گفته و با حضور به هنگام در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح جانانه مقاومت کردند.
 
وی بابیان اینکه  رزمندگان عزیز باوجود کمبود امکانات و تجهیزات نظامی  هیچ ترسی در دل راه ندادند گفت: نیرو و توانی که رزمندگان ما را در میدان نبرد به حرکت درمی‌آورد ایمان و توکل به خداوند متعال و عشقی بود که آنان به امام خمینی(ره) داشتند و با اتکا به این باور قلبی که ان تنصرالله ینصروکم اقدام به طراحی و انجام عملیات‌هایی زدند  که دنیا را به تحیر و تعجب وا‌داشت.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار با تأکید بر اینکه دفاع مقدس درس بزرگی به ما آموخت بیان کرد: به فرموده امام عظیم الشان‌مان که در جنگ تحمیلی دوست و دشمن را به‌خوبی شناختیم و به این نتیجه رسیدیم که باید روی پای خود بایستیم  امروز و در گام دوم انقلاب  به چنان جایگاهی دست‌یافتیم که حل معادلات بین‌المللی بدون حضور قدرتمند جمهوری اسلامی ایران غیرممکن است.
 
بابایی با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس عنوان کرد: جوانان و نوجوانان دوران دفاع مقدس و تربیت‌یافتگان مکتب امام(ره) قاسم سلیمانی‌هایی شدند که برای اطاعت از ولی‌فقیه و پاسداری از اسلام و ارزش‌های انقلاب اسلامی جان خود را بر کف دست گرفته و دست از زندگی مادی شسته و در جنگ نیابتی که استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار در منطقه  به وجود آوردند با بهره‌گیری از تجربیات ارزنده دفاع مقدس جانانه برای دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) ایستاده و مقاومت کردند و پیروز شدند. 
 
وی خاطرنشان کرد: جنگ تحمیلی روحیه خودباوری و غرور ملی را در رگ‌های یک‌یک ملت ایران جوشاند تا به امروز به جایگاهی در عرصه‌های علمی، نظامی، دفاعی، اقتصادی، صنعتی و ... برسیم که نقشه‌ها، توطئه‌ها و تحریم‌های چهل‌ساله دشمنان را نقش بر آب کنیم.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار گفت: دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی شد تا ارزش‌های و آرمان‌های این انقلاب به‌واسطه این دفاع به جهانیان معرفی شود و به‌عنوان الگویی برتر، قابل‌اتکا در بین کشورهای آزادی‌خواه به جلوه درآید.
 
بابایی بابیان اینکه جامعه امروز تشنه فرهنگ دفاع مقدس است عنوان کرد: فرهنگ ایثار، شجاعت، شهادت، ولایتمداری و باور به اینکه ما می‌توانیم باید در جامعه امروز ما به‌ویژه به نسل جوان و نوجوان معرفی و شناسانده شود زیرا باوجود همین فرهنگ و روحیه بود که از سخت‌ترین شرایط به‌سلامت عبور کردیم و امروز در قله اقتدار و استقلال قرارگرفته‌ایم.
 
وی با اشاره به تهدیدات رئیس‌جمهور آمریکا علیه ایران اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در طول این چهل سال به‌خوبی نشان داد که برخلاف کشورهای مرتجع حاشیه خلیج‌فارس، حرف زور نمی‌شنود و زیر بار حرف زور نخواهد رفت و هر تهدید و تجاوزی را به‌شدت پاسخ می‌دهد که انهدام پهباد پیشرفته و پایگاه عین الاسد آمریکا شاید برای ترامپ قمارباز تجربه خوبی باشد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار همچنین به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان اشاره و تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونابی و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برنامه‌های متعدد و متنوعی  برگزار خواهد شد.
 
وی از آیین تجلیل از 2000 نفر از رزمندگان دوران دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و گفت: اولین روز از هفته دفاع با سخنرانی رهبر معظم انقلاب به‌صورت ارتباط تصویری زنده  آغاز می‌شود و از تعدادی از این عزیزان به‌صورت نمادین در مصلا تجلیل خواهد شد همچنین  غبارروبی مزار شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری ویزیت پزشکی رایگان، اردوهای جهادی، خاطرگویی در فضای حقیقی و مجازی .... از دیگر برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه