اخبار داغ

مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان:

موقوفات غصب شده در لرستان از دست موقوفه خواران آزاد شد

موقوفات غصب شده در لرستان از دست موقوفه خواران آزاد شد
حجت الاسلام طلاطبایی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان گفت:13 موقوفه در استان که به صورت غیر قانونی تصرف شده بود از دست موقوفه خواران آزاد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید محمد طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون ۱۳ وقف در استان ثبت شده که بیشتر این موقوفات زمین برای احداث مسجد و حسینیه بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: ارزش ریالی این موقوفات جدید بیش از ۱۵ میلیارد تومان است که در شهرهای مختلف استان وقف شده اند. در نیمه نخست امسال ۱۳ موقوفه که به صورت غیر قانونی تصرف شده بود با رای محاکم قضایی از دست موقوفه خواران آزاد شده است.

,

مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان تصریح کرد: این موقوفات قبلا در تصدی دیگران بوده و با پیگیری های لازم  این آرا به نفع موقوفات صادر شده است.

,

وی با اشاره به سند دار شدن رقبه در استان گفت: در سال جاری ۸۶ رقبه  در استان سنددار شده و تعداد رقبه های سند دار در استان به بیش از ۴۰۰ رقبه رسیده است.

,

حجت الاسلام طباطبایی با اشاره به اقدامات فرهنگی افزود: با شیوع کرونا و طرح کمک مومنانه در مرحله اول ۷ هزار تا بسته معیشتی تهیه و توزیع شد. با آغاز مهر با اجرای طرح مهر تحصیلی  ۶۰۰ پک تحصیلی برای دانش آموزان نیازمند تهیه و توزیع شده است و علاوه بر این ۷۰۰ بسته معیشتی برای نیازمندان تهیه شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه