اخبار داغ

قائم مقام جامعه جوانان متحد اسلامی استان بوشهر:

امروز ایران در چهل‌سالگی دفاع مقدس، بالاترین قدرت نظامی است

امروز ایران در چهل‌سالگی دفاع مقدس، بالاترین قدرت نظامی است
طاهرزاده گفت: دشمنان اسلام همیشه با تحریم و تهدید کوشیده اند جهان اسلام بخصوص جمهوری اسلامی ایران را تحت فشار قرار داده تا از مواضع انقلابی و ارزشی خود دست بکشد، ولی جهان شاهد پیشرفت های نظامی و توسعه و افزایش توان دفاعی ایران است و همین امر باعث افزایش کینه و دشمنی مستکبران جهان شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سیدمحمد طاهرزاده قائم مقام جامعه جوانان متحد اسلامی استان بوشهر در گفت و گو با سپاس، با اشاره به چهلمین سالگرد دفاع مقدس، اظهار کرد: چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، یادآور حماسه های بی بدیل جوانان مؤمن و مردم فهیم و رشید و همیشه بیدار جمهوری اسلامی ایران است، حماسه ای ماندگار که هر ساله ابعاد تازه ای از آن شکوفا می شود و حقیقتا ایستادگی در برابر بیش از نیمی از ابرقدرت‌های دنیا در آن شرایط سخت تحریم و تهدید دنیا را شگفت زده کرد که به قول آن نویسنده مطرح آلمانی جهان ایستاده به تشویق سربازان خمینی مشغول شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

طاهرزاده افزود: نیاز است در این ایام یاد کنیم از نوجوانان و جوانان غیوری که از ۳۷ کشور جهان در ۸ سال جنگ تحمیلی اسیر گرفتند تا در خاطره‌ها بماند صدام عددی نبود برای نبرد با ایران ما با ۳۷ کشور جهان در جنگ بودیم!

,

قائم مقام جامعه جوانان متحد اسلامی استان بوشهر گفت: شهید نادر مهدوی نمونه ای از این جوانان شجاع و دلیر هم استانی است که در سال‌های آخر جنگ در درگیری با ناو آمریکایی در خلیج فارس به شهادت رسید.

,

وی بیان کرد: این جنگِ تمام اسلام با تمام کفر بود و سرافکندگی جهان کفر را تا به امروز رقم زده است تا جایی که عاجزانه دست به دامن کاریکاتوریست ها شوند تا پیامبر اعظم اسلام را به خیال خودشان به سخره بگیرند، اما می بینید که عالم اسلام بیدار است و در سرتاسر جهان علیه این اقدام قبیحانه موضع گیری های منطقی و شجاعانه گرفته شد.

,

طاهر زاده عنوان کرد: گرچه امروز کفر جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل می کوشند تا مسلمانان را در سرتاسر جهان تحقیر و اذیت کنند، در میانمار، هند، نیجریه، بحرین، یمن ، لبنان و فلسطین و دیگر کشورهای اسلامی هر روز شاهد جنایات جدید و وحشیانه ای هستیم که بعضا مانند جنایات هندوهای هندوستان در سکوت رسانه ای وحشیانه ترین رفتارها را انجام میدهند اما نمی توانند عظمت اسلام و شوق و میل وصف ناشدنی جوانان با بصیرت را از اسلام ذره ای کم نمایند.

,

قائم مقام جامعه جوانان متحد اسلامی استان بوشهر اذعان کرد: دشمنان اسلام همیشه با تحریم و تهدید کوشیده اند جهان اسلام بالأخص جمهوری اسلامی ایران را تحت فشار قرار داده تا از مواضع انقلابی و ارزشی خود دست بکشد، ولی جهان شاهد پیشرفت های نظامی و توسعه و افزایش توان دفاعی ایران است و همین امر باعث افزایش کینه و دشمنی مستکبران جهان شده است.

,

وی بیان کرد: در چهلمین سالگرد دفاع مقدس تشکر می کنیم از همه مسئولینی که دلسوزانه تلاش های شبانه روزی و مجاهدانه به خصوص سربازان گمنام امام زمان (عج) استان بوشهر برای برقراری امنیت، آرامش و برقراری عدالت اجتماعی اقتصادی و اداری انجام می دهند و شایسته است این تلاش ها تا ریشه کن کردن مفاسد اداری و اقتصادی و کوتاه کردن دست قدرت های منفعت طلب از بیت المال مسلمین ادامه یابد.

,

طاهرزاده تصریح کرد: دود انتخابات احساسی سال ۹۶ چشمان همه را سرخ کرده است، مردم عزیز استان بوشهر در سال آخر شوراها به منتخبین خود نمره بدهند.

,

قائم مقام جامعه جوانان متحد اسلامی استان بوشهر خاطرنشنان کرد: باید با مرور خاطرات انتخاباتی پای کج اندیشان، بد عهدان و آنهایی که از این امانت های گرانمایه سوء استفاده کرده اند را از کرسی های شورای شهر قطع کنیم، از مردم با بصیرت و ولایی استان بوشهر انتظار میرود در انتخاب بعدی شوراها انسان هایی مؤمن، امین نسبت به بیت المال، خادم نسبت به ملت نه دوستان و اقوام خود را روی کار بیاوردند، دیگر دوره انتخابات بر پایه تعصبات قومی و قبیله ای و حزبی باید تمام شود.

,

وی گفت: متاسفانه در این روزها شاهد دستگیری و برملا شدن سوء استفاده های شخصی در شوراها و شهرداری های استان هستیم، که این امر میطلبد مردم در انتخابات سال آینده شوراها با بصیرت بالاتر و دقت و هوشیاری عالمانه تر رأی دهند و دست هر کسی را بر بیت المال مسلمین باز نکنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه