اخبار داغ

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی لرستان:

قیمت نان در لرستان افزایش یافت/تشدید نظارت بر نانوایی ها

قیمت نان در لرستان افزایش یافت/تشدید نظارت بر نانوایی ها
بیرانوند، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی لرستان گفت: قیمت نان در لرستان 34 درصد افزایش یافته و از امروز نظارت و بازرسی ها از نانوایی ها تشدید می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت اله بیرانوند در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: براساس مصوبه سال ۹۸ مبنی بر افزایش قیمت نان، این برنامه امسال در استان اجرا شد که قیمت نان در استان از امروز اول مهر حدود ۳۴ درصد افزایش یافته به طوری که برخی از نان ها ۲۰ درصد و برخی ۵۰ درصد افزایش قیمت داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: اگر متقاضی درخواست نان وزنی داشته باشد، نانوایی موظف است انجام دهد و با توجه به این که یکی از مشکلات در نانوایی ها این بود که وزن نان رعایت نمی شد با این اقدام این مشکل نیز برطرف می شود.

,

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی لرستان تصریح کرد: قیمت آرد تغییری پیدا نکرده و به نرخ گذشته به دست نانوایی ها می رسد که تلاش می شود با تشدید نظارتها، نان با کیفیت و وزن مناسب به دست مصرف کننده برسد.

,

وی با اشاره به کیفیت آرد گفت: با توجه به این که کیفیت گندم استان مناسب است، نان ها با کیفیتی مناسب باید تولید شود البته در این راستا تجهیزات و نیروی انسانی هم موثر است.

,

بیرانوند بیان کرد: کمیته ای متشکل از کارشناسان بهداشت، استاندارد، صمت و غله به صورت مستمر سرکشی می کنند و نانوایی هایی که موارد مورد نظر را رعایت نکنند برخورد می شود و گاهی منجر به قطع سهمیه آرد می گردد.

,

وی با اشاره به افزایش ۳۴ درصدی قیمت نان عنوان کرد: از امروز قیمت نان لواش ۳۰۰ تومان، نان سنگک هزار و ۵۰۰ تومان، سنگک ماشینی هزار و۴۰۰تومان و نان تافتون ۶۰۰ تومان به دست مصرف کننده می رسد.

,

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی لرستان اظهار داشتد: هر ماه ۲۰ هزار تن آرد و سالانه ۲۵۰ هزار تن گندم در استان مصرف می شود که تولیدات خود استان برای این میزان آرد کافی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه