اخبار داغ

بخشش بازیکن الدحیل شائبه برانگیز بود

سلیمانی: تصمیم عجیب AFC روی تصمیمات داور بازی تأثیر منفی گذاشت/ داور گیج شده بود

سلیمانی: تصمیم عجیب AFC روی تصمیمات داور بازی تأثیر منفی گذاشت/ داور گیج شده بود
کارشناس داوری گفت: تصمیم عجیب AFC روی تصمیمات داور بازی تأثیر منفی گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حیدر سلیمانی در تحلیل داوری بازی پرسپولیس و الدحیل اظهار داشت: این بازی را باید از دو زاویه تحلیل کرد؛ یکی اتفاقات قبل از بازی و رأیی که کمیته انضباطی AFC برای بن عطیه صادر کرد. من کاری به درست و غلط بودن رأی ندارم؛ اما اینکه یک ساعت قبل از بازی این رأی را صادر می کنند، شائبه های زیادی به وجود می آید. نخست اینکه آن بازیکن را آنقدر ایمن نگه داشته اند که حاشیه برایش درست نشود؛ زیرا قطعاً اگر یک روز قبل این کار را می کردند، سرمربی پرسپولیس اعتراض می کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, AFC,

وی ادامه داد: این اتفاق وقتی می افتد در روحیه تیم مقابل که پرسپولیس است، اثر منفی می گذارد و تیم الدحیل با توجه به تصمیم حمایت گونه ای که انجام شده، شجاع تر می شود. در نهایت این اتفاقات روی تصمیمات داور بازی تأثیر منفی گذاشت. بحث دیگری که وجود دارد، این است که در دقیقه یک و چهار بازی بازیکنان الدحیل به شدت خشن بودند و در کنار خط طولی زمین دو خطایی کردند که حتماً مستحق دریافت کارت زرد بودند؛ اما داور از آنها گذشت کرد؛ یعنی در یک ربع اول بازی داور اصلاً در بازی نبود و گیج بود.

,

این کارشناس داوری در گفتگو با رادیو ورزش تصریح کرد: در دقیقه 26 یک درگیری بین بازیکنان دو تیم به وجود آمد که مسبب اصلی آن خود داور بود؛ یعنی این اتفاقات باعث شده که داور شجاعت لازم را نداشته باشد و الدحیلی ها هم بی پروا خطا کنند.

,

سلیمانی به تحلیل نیمه دوم بازی پرداخت و گفت: در نیمه دوم داور مطلوبتر قضاوت کرد. ما دو صحنه در نیمه دوم داشتیم؛ یکی پنالتی که برای تیم الدحیل گرفت که کاملاً صحیح بود؛ اما در ادامه وقتی می خواست پنالتی زده شود، قبل از اینکه بازیکن به پشت توپ برسد مهاجمین الدحیل وارد محوطه جریمه می شوند و باید پنالتی تکرار می شد که داور به دلیل عدم شجاعت این پنالتی را تکرار نکرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه