اخبار داغ

فولادگر در گفت‌وگو با دانا:

رئیس‌جمهور آینده باید بنیه انقلابی داشته باشد/ منتخب مردم در سال 1400 نباید اقتصاد کشور را شرطی کند

رئیس‌جمهور آینده باید بنیه انقلابی داشته باشد/ منتخب مردم در سال 1400 نباید اقتصاد کشور را شرطی کند
عضو جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به اینکه باید کسانی بر مسند کار قرار گیرند که پاک دست باشند گفت: نباید دغدغه فساد مالی و شبهات درباره مسائل مالی و پیشینه مسئولان وجود داشته باشد.
[

«حمیدرضا فولادگر»، عضو جامعه اسلامی مهندسین در گفت‌و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه شرایط کشور به هیچ عنوان پذیرای آزمون و خطا برای دولت آینده نیست گفت: شرایط کشور به نحوی است که چندان امکان سعی و خطا برایمان وجود ندارد که بخواهیم افراد یا گروه ها و یا برنامه هایی که خالی از تجربیات گذشته نظام باشد و یا قابل ارزیابی نباشد را وارد رقابت‌های انتخاباتی 1400 کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه نمی‌توان برای انتخابات 1400 به دنبال فردی به عنوان ناجی مملکت و مردم باشیم ادامه داد: نمی توان فردی به ماجرا نگاه کرد، شرایط اقتصادی، اجتماعی، بین المللی و منطقه‌ای پیچیدگی‌هایی را دارد که اساسا نمی توان یک فرد را مسئول رسیدگی به تمام این امور در نظر گرفت. باید یک گروه برای اداره کشور در نظر گرفته شود.

,

نماینده سابق مجلس با اشاره به اینکه فرد منتخب در سال 1400 باید با یک گروه و ارائه برنامه وارد انتخابات شود عنوان کرد: کسانی که قصد کاندیداتوری در انتخابات 1400 را دارند باید افراد اصلی حلقه مدیریتی خود را معرفی کنند، معاون اول، وزیر اقتصاد، وزیر امور خارجه و نیز برنامه ها و راهکارهای برون رفت از مشکلات فعلی را برای عموم مردم ارائه دهند.

,

فولادگر با اشاره به اینکه داشتن راهکار برای مشکلات کشور مهمترین شاخصه رئیس جمهور آینده است تصریح کرد: رئیس جمهور آینده نباید اقتصاد کشور را شرطی کند؛ اقتصاد کلان، اقتصاد خرد، تولید، رکود، تورم ریشه های مشکلات امروز کشور است، اگرچه سیاست های کلی در کشور تعیین شده و وجود دارد اما باید به طور مشخص راهکار ارائه شده و مردم به راهکارها رای دهند، زمان شعار دادن و کلی گویی ها سپری شده است.

,

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه داشتن بنیه انقلابی یکی دیگر از مهمترین شاخصه های رئیس جمهور آینده است عنوان کرد: چه منتخب مردم و چه حلقه مدیریتی رئیس جمهور آینده باید بنیه انقلابی داشته و دیدگاه ها و مواضع متناسب با سیاست های نظام را داشته باشند.

,

وی با اشاره به اینکه داشتن تدبیر لازمه رئیس جمهور آینده کشور است تاکید کرد: رهبر انقلاب بارها تاکید کردند که انقلابی بودن به معنی بی تدبیری نیست. داشتن تدبیر و انقلابی گری باید توام با هم باشد.

,

این نماینده سابق مجلس با اشاره به اینکه باید کسانی بر مسند کار قرار گیرند که پاک دست باشند گفت: نباید دغدغه فساد مالی و شبهات درباره مسائل مالی و پیشینه مسئولان وجود داشته باشد. 

,

انتهای پیام/ک

,

 

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه