اخبار داغ

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در هرمزگان:

فرهنگ دفاع مقدس مشکلات را حل می‌کند/ رتبه کنکور شهید آیت الله مسّاح 4 بود

فرهنگ دفاع مقدس مشکلات را حل می‌کند/ رتبه کنکور شهید آیت الله مسّاح 4 بود
میرزایی گفت: فرهنگ دفاع مقدس ایثار، سادگی، دوری از تعلقات دنیایی، تدبیر، توکل و تعقل است که باعث نجات مملکت می شود اما خیلی جاها فراموش شده است اگر امروز مشکلات زیادی داریم به دلیل این است تدبیری که آن موقع بود امروز نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ سردار میرزایی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و دبیرستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس هرمزگان در ویژه برنامه کربلای جبهه ها اظهار کرد: دفاع مقدس فقط آن ۸ سال نیست، قبل از آن که جنگ بر ما تحمیل شود و انقلاب که شد دفاع هم شروع شد که همچنان ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

دبیرستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس هرمزگان افزود: اعتقاد به اصولی داریم که استکبار برنمی تابد و به همین دلیل مبارزه بین حق و باطل از قبل وجود داشته است که در دفاع مقدس و جنگ معروف ۸ ساله، تبلور بیشتری پیدا کرد امیدوراریم این پرچم مقدس به دست صاحب اصلی و امام زمان(عج) برسد.

,

میرزایی ادامه داد: همان گونه که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز اشاره کردند برخلاف جنگ‌های سراسر دنیا دفاع مقدس مخصوص یک قشر خاص نبود و کل ملت ایران درگیر این موضوع شد و البته هنوز هم ادامه دارد چه بسا شاهد آن هستیم در بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس همه اقشار فعالیت می کنند زیرا مملکت و انقلاب را از آن خود می دانند.

,

پیشرفت در یگان‌های موشکی

, پیشرفت در یگان‌های موشکی, پیشرفت در یگان‌های موشکی,

دبیرستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه رزمندگان استان هرمزگان در جبهه های مختلف کردستان، مهران ودر لشکرهای ۴۱ ثارالله، فجر و امام حسین(ع) حضور داشتند تصریح کرد: برای اولین بار در سال ۱۳۶۰ به جبهه اعزام شدم زمانی که وارد آبادان شدم در محاصره دشمن بود ۵ مهر همان سال عملیات انجام شد و خدا خواست و حصر آبادان شکسته شد اولین عملیات بزرگ اسلام بود که با تلفیقی از سپاه و بسیج و ارتش انجام دادند زیرا بنی صدر رفته بود و انسجام بین ارتش و سپاه به وجود آمده بود.

,

میرزایی افزود: مدتی را نیز در یگان موشکی نیروی دریایی لشکر امام حسین(ع) اصفهان بودم دشمن می خواست ما را زمین‌گیر کند تا آن چیزی را که داریم از دست بدهیم اما عکس آن اتفاق افتاد پس از عملیات والفجر ۸، فاو به دست ما افتاد و اولین یگانی که مستقر شد علمیات موشکی در فاو از نیروی دریایی سپاه بود اکنون نیز در تمام بخش‌های یگان موشکی سپاه اسلام به روز شده ایم و این اقتدار برای کل دنیا تعجب برانگیز است.

,

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان هرمزگان با انتقاد از برخی فیلم‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در طول عملیات‌های مختلف کمترین تلفات و بیشترین پیروزی را داشتیم عملیات‌ها کاملا حساب شده و علمی بود، هیچ کاری بدون برنامه ریزی انجام نمی شد اما در فیلم ها به این نکات پرداخته نمی شود و مغفور مانده است درعملیات والفجر۸ شش ماه روی جذر و مد کار شد ابتدا تمام گروها، راه ها و نقاط مختلف دشمن شناسایی و سپس برای عملیات اقدام کردند.

,

فرهنگ دفاع مقدس مشکلات را حل می کند/شهید آیت‌الله مسّاح رتبه ۴کنکور آن زمان را داشت

, فرهنگ دفاع مقدس مشکلات را حل می کند/شهید آیت‌الله مسّاح رتبه ۴کنکور آن زمان را داشت, فرهنگ دفاع مقدس مشکلات را حل می کند/شهید آیت‌الله مسّاح رتبه ۴کنکور آن زمان را داشت,

میرزایی افزود: فرهنگ دفاع مقدس ایثار، سادگی، دوری از تعلقات دنیایی، تدبیر، توکل و تعقل است که باعث نجات مملکت می شود اما خیلی جاها فراموش شده است اگر امروز ضربه می خوریم و مشکلات زیادی داریم به دلیل این است تدبیری که آن موقع بود امروز نیست.

,

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان هرمزگان با بیان اینکه پیروزی زمانی اتفاق می‌افتد که تمام مردم دلی به میدان بیایند اضافه کرد: در دفاع مقدس با تمام کاستی هایی که داشتیم اما این روحیه در دل مردم وجود داشت که با لطف خدا پیروز مندانه بالا آمدیم و امروز با اعتناد بنفس حرف می زنیم.

,

وی خاطرنشان کرد: الگوی اصلی ما شهدا هستند شهید عراقی‌زاده هم معلم آموزش و پرورش و هم در جبهه استاد ما بود، شخصیت بزرگی که تمام حرکات او برای ما درس است، شهید آیت الله مساح نیز که در عملیات محرم شهید شد جوان بسیار فرهیخته‌ای بود که رتبه ۴ کنکور آن سال را داشت و به جبهه آمده بود مومن و به یادماندنی که کمتر کسی او را می شناسد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه