اخبار داغ

فرمانده ناحیه سپاه سبزوار مطرح کرد؛

ضرورت تلاش جهادی یادگاران جنگ برای جلوگیری از تحریف دفاع مقدس

ضرورت تلاش جهادی یادگاران جنگ برای جلوگیری از تحریف دفاع مقدس
موحدنیا گفت: دفاع مقدس رزمندگان ما امروز الگویی است برای تمام آزادی‌خواهانی که پرچم مبارزه با زورگویان را برافراشته‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار هادی موحد نیا فرمانده سپاه ناحیه سبزوار در گفت‌وگو با صبح توس؛ بابیان اینکه دلاور مردان رزمنده در هشت سال جنگ تحمیلی کاری کردند که نه‌تنها صدام آرزوی تسخیر ایران را به گور برد بلکه تمام حامیانش هم از حمله به ایران پشیمان شدند اظهار داشت: رشادت‌ها و ایستادگی ما در برابر زورگویان جهان سبب شد تا دفاع مقدس الگویی برای آزادی خواهان در سراسر دنیا شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی در ادامه با اشاره به اینکه اگر نبودند رزمندگان و شهدایی که در دوران دفاع مقدس از کیان اسلام دفاع کردند امروز اسمی از اسلام در ایران باقی نمی‌ماند ادامه داد: شهدای ما باجان فشانی و از خود گذشتی خود مسیر تاریخ را تغییر دادند و از اسلام محافظت کردند.

,

موحد نیا با اشاره به اینکه لیبرال دموکراسی در غرب چنان کاری با مسیحیت کرد که چیزی از مسیحیت در اروپا باقی نمانده تصریح کرد: روایت رشادت‌ها رزمندگان باعث شده است تا دین اسلام به‌زودی به‌عنوان دین اول اروپا معرفی شود.

,

فرمانده سپاه ناحیه سبزوار بابیان اینکه یکی از مهم‌ترین آفت‌هایی که امروز ارزش‌های دفاع مقدس را تهدید می‌کند خطر تحریف این حماسه عظیم است تأکید کرد: حفظ و نشر این ارزش‌ها از طریق روایت راویان متعهد باید به‌صورت جدی در دستور کار باشد.

,

موحد نیا با اشاره به برخی تفسیرهایی که در برخی مقاطع توسط افراد خاص و باهدف تحریف دفاع مقدس انجام شد عنوان کرد: در زمان حاضر که هنوز یادگاران هشت سال دفاع مقدس در بین ما هستند باید این حماسه ثبت و به گوش نسل جوان برسد.

,

وی به تأکید مقام معظم رهبری در خصوص تولیدات محتوایی و متنی اشاره کرد و افزود: در حوزه کتاب و نشر کاستی‌هایی داریم که باید با حرکت جهادی در این عرصه تلاش کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه