اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد؛

بازی اسم و فامیل اصلاح‌طلبان/ «مدیریت نمایشی» به جای عملکرد واقعی

بازی اسم و فامیل اصلاح‌طلبان/ «مدیریت نمایشی» به جای عملکرد واقعی
جریان اصلاحات که درحوزه عملکردی کارنامه بسیار ضعیفی از خود به جا گذاشته است، برای اینکه افکارعمومی را از این موضوع منحرف کند دست به دستاوردسازی و عملکردسازی کاذب برای خود می زند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جریان اصلاحات که درحوزه عملکردی کارنامه بسیار ضعیفی از خود به جا گذاشته است، برای اینکه افکارعمومی را از این موضوع منحرف کند دست به دستاوردسازی و عملکردسازی کاذب برای خود می زند. از این منظر مدیریت نمایشی و شوآف رخ عیان می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در همین رابطه، شورای شهر تماما اصلاح طلب تهران به جای اینکه عملکرد درستی در حوزه خدمت رسانی به شهروندان پایتخت نشین ارائه کند، به مدیریت نمایشی تغییر نام و اسامی معابر و خیابان های شهر تهران رو آورده اند. 
,
 
,
در آخرین مورد از اسامی که اصلاح طلبان سعی کردند آنرا تغییر دهند پس از فوت آیت الله صانعی بود که بلافاصله شورای شهر تهران در یک حالتی سیاسی درخواست تغییر نام یکی از معابر به نام آیت الله صانعی را داد.
,
 
,
, ,
 
,
در همین رابطه، «حسن خلیل‌آبادی»، عضو شورای شهر تهران گفت: پیشنهاد من این است که شورای شهر خیابانی را به نام مرحوم آیت‌الله یوسف صانعی نامگذاری کند.
, در همین رابطه، «حسن خلیل‌آبادی»، عضو شورای شهر تهران گفت: پیشنهاد من این است که شورای شهر خیابانی را به نام مرحوم آیت‌الله یوسف صانعی نامگذاری کند., در همین رابطه، «حسن خلیل‌آبادی»، عضو شورای شهر تهران گفت: پیشنهاد من این است که شورای شهر خیابانی را به نام مرحوم آیت‌الله یوسف صانعی نامگذاری کند.,
 
,
این درحالی است که اخیرا بر سر تغییر نام یکی از معابر تهران میان شورای شهر و فرمانداری کشمکش هایی بوجود آمد. 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
خلیل‌آبادی در این رابطه می گوید: «در دوره‌های قبل شورای شهر هم نامگذاری‌ها به فرمانداری ارسال نمی‌شد و ما هم موضوع نامگذاری‌ها را ارسال نکرده‌ایم، چون تصمیم شورا است. به عنوان مثال برای اینکه جلسات شورا در چه روزهایی تشکیل شود، رأی‌گیری صورت می‌گیرد و به عنوان یک تصمیم عملیاتی می‌شود و فرمانداری هم به این موضوع ورود نمی‌کند.»
, خلیل‌آبادی در این رابطه می گوید: «در دوره‌های قبل شورای شهر هم نامگذاری‌ها به فرمانداری ارسال نمی‌شد و ما هم موضوع نامگذاری‌ها را ارسال نکرده‌ایم، چون تصمیم شورا است. به عنوان مثال برای اینکه جلسات شورا در چه روزهایی تشکیل شود، رأی‌گیری صورت می‌گیرد و به عنوان یک تصمیم عملیاتی می‌شود و فرمانداری هم به این موضوع ورود نمی‌کند.», خلیل‌آبادی در این رابطه می گوید: «در دوره‌های قبل شورای شهر هم نامگذاری‌ها به فرمانداری ارسال نمی‌شد و ما هم موضوع نامگذاری‌ها را ارسال نکرده‌ایم، چون تصمیم شورا است. به عنوان مثال برای اینکه جلسات شورا در چه روزهایی تشکیل شود، رأی‌گیری صورت می‌گیرد و به عنوان یک تصمیم عملیاتی می‌شود و فرمانداری هم به این موضوع ورود نمی‌کند.»,
 
,
, ,
 
,
اخیرا «معصومه ابتکار» معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری ‏ پس از ۴سال حضور در این پست در اقدامی قابل تامل برای زنان ایرانی،از وزیرکشور خواهش کرد نام مادر را نیز در کارت ملی اضافه کند. اینکه بعد از چند سال با توجه به اینکه کارت ملی بسیاری از افراد صادر شده و بسیاری در صف گرفتن کارت خود هستند این موضوع مطرح می شود بسیار جالب توجه است.
, اخیرا «معصومه ابتکار» معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری ‏ پس از ۴سال حضور در این پست در اقدامی قابل تامل برای زنان ایرانی،از وزیرکشور خواهش کرد نام مادر را نیز در کارت ملی اضافه کند. اینکه بعد از چند سال با توجه به اینکه کارت ملی بسیاری از افراد صادر شده و بسیاری در صف گرفتن کارت خود هستند این موضوع مطرح می شود بسیار جالب توجه است., اخیرا «معصومه ابتکار» معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری ‏ پس از ۴سال حضور در این پست در اقدامی قابل تامل برای زنان ایرانی،از وزیرکشور خواهش کرد نام مادر را نیز در کارت ملی اضافه کند. اینکه بعد از چند سال با توجه به اینکه کارت ملی بسیاری از افراد صادر شده و بسیاری در صف گرفتن کارت خود هستند این موضوع مطرح می شود بسیار جالب توجه است.,
 
,
به هر جهت اصلاح طلبان در جایگاه‌ها و مسئولیت‌هایی که دارند، چندان کارنامه درخشانی از خود به نمایش نگذاشته اند و سعی دارند با مدیریت نمایشی این کارنامه را پر کنند. 
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه