اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال‌وبختیاری:

برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه تداعی‌کننده دوران دفاع مقدس است

برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه تداعی‌کننده دوران دفاع مقدس است
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: برگزاری رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه و مشارکت بسیار خوب مردم تداعی‌کننده دوران دفاع مقدس و از آثار و برکات آن دوران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت یاد و خاطره 2440شهید استان چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس و شهدای سرباز ایران اسلامی، عنوان سربازی را افتخاری برای مدافعان اسلام و میهن دانست و گفت: رشیدترین سردار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی در وصیت‌نامه خود می خواهد روی سنگ مزارش نام سرباز را حک کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم علیه‌السلام افزود: افتخار من و شما این است در نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان سرباز باشیم و نام ما هم به‌عنوان سرباز واقعی ثبت و ضبط شود.

,

وی با اشاره به اهمیت تاریخ دفاع مقدس به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: تحریف شدن دوران دفاع مقدس نوعی تهدید است. بر اساس اسناد تاریخی و مشاهدات عینی خود که در برهه از زندگی در کنار رزمندگان دفاع مقدس حضور داشتم، جنگ مختص یک قشر خاص نبود، بلکه مذاهب و ادیان مختلف ازجمله؛ مسیحی، سنی، زرتشتی، کلیمی و اقشار گوناگون جامعه در جنگ حضور داشتند.

,

سردار اکبری، تصریح کرد: در دفاع مقدس جوانان نقش بی‌نظیری داشتند و سربازان جوان ما نیز در مسئولیت‌های مهم و حتی جانشین فرماندهی گردان با سنین 17- 18 تا 20-21 سال و با نشاط و توانمندی بالا حضور داشتند.

,

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، با بیان اینکه امروز امکانات و آموزش‌های بهتر و بیشتری برای سربازان جوان فراهم شده است، گفت: در دوران دفاع مقدس معنویت عامل اصلی پیروزی رزمندگان بود و امروز نیز نباید از این امر مهم غافل شویم، بلکه بایستی تجارب دفاع مقدس را به نسل جوان انتقال دهیم تا به مروز زمان تاریخ دفاع مقدس دچار تحریف نشود.

,

وی، مدیریت الهی حضرت امام خمینی(ره) را یادآوری کرد و افزود: اطاعت‌پذیری محض از حضرت امام(ره) و مدیریت معنوی و الهی ایشان تأثیر بسیار زیادی در پیروزی رزمندگان اسلام طی هشت سال دفاع مقدس داشت.

,

سردار اکبری، با توصیه به سربازان جوان برای مطالعه تاریخ معاصر و آشنایی با دستاوردهای دفاع مقدس، جدانشدن حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی طی 8سال جنگ تحمیلی و تثبیت انقلاب اسلامی و صدور آن به دنیا را یک پیروزی بزرگ دانست و گفت: ایجاد اعتماد به نفس در ملت، اتکا به امکانات داخلی، توانمندی در نیروهای مسلح، ایستادگی و مقاومت مردم، شکست ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب، بیداری آزادی خواهان در جهان، پرورش مدیران جهادی و انقلابی، خودسازی معنوی و ترویج روحیه تعاون و کمک بین مردم و مسئولان از برکات دفاع مقدس است.

,

ارشد نظامی استان چهارمحال و بختیاری در ادامه خاطرنشان کرد: برگزاری رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه و مشارکت بسیار خوب مردم تداعی‌کننده دوران دفاع مقدس و از آثار و برکات آن دوران است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه