اخبار داغ

انتقاد تند رزمنده اسدآبادی از نابسامانی بازار؛

چرا باید در برابر مشکلات مردم ضعف نشان دهیم

چرا باید در برابر مشکلات مردم ضعف نشان دهیم
خداداد رجبی با تأکید بر اینکه مسئولان با مردم با مهربانی برخورد و رفتار گنند، گفت: امروز بازار با عدم نظارت مسئولان نابسامان شده و نه تنها در شهر اسدآباد بلکه در استان و کشور با مردم با نامهربانی برخورد می‌شود و این حق آنان نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ خداداد رجبی، جانباز اسدآبادی در دوران دفاع مقدس در جمع مسئولان در حسینیه آیت‌الله خامنه‌ای این شهر، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس به خاطراتی از این دوران پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی در بخش دیگری از سخنانش با گلایه‌مندی از وضعیت نابسامان اقتصادی و معیشتی مردم، اظهار کرد: ما در دوران دفاع مقدس از امام راحل تبعیت کردیم و امروز هم پیرو راه رهبرمان امام خامنه ای هستیم و ایشان را تنها نخواهیم گذاشت اما از مسئولان گله‌مندیم.

,

این جانباز اسدآبادی با بیان اینکه شما را قسم به پیامبر اکرم(ص) می‌دهم که با مردم با مهربانی رفتار کنید، گفت: متأسفانه نه تنها در شهر اسدآباد بلکه در استان و کشور با مردم با نامهربانی برخورد می‌شود و این حق آنان نیست.

,

وی ادامه داد: ما یک کشور قوی هستیم چرا باید در برابر مشکلات مردم ضعف نشان دهیم، چرا بازار ما بی ضابطه شده است؟!

,

رجبی تصریح کرد: ما بیش از ۲۲۰ هزار شهید برای انقلاب دادیم و از جان مایه گذاشتیم چرا باید دلاری که ارزش ندارد به ۲۸ هزار تومان برسد؟

,

وی با بیان اینکه چرا ما به اروپایی‌ها و آمریکا اعتماد کردیم، گفت: چرا باید ما بد کنیم امام و رهبرمان فحش و ناسزا بشنود، سیدعلی باید چکار کند که نکرده؟ چرا دولت ناتوان است!

,

این جانباز اسدآبادی با بیان اینکه بنده دل خوشی از دولت ندارم، گفت: این چه نظارتی است که هر کسی هرچه دلش می‌خواهد می‌فروشد و می‌برد، یک خودکار را در هر مغازه یک نرخ می‌دهد بازار را چه خبر است؟!

,

وی با انتقاد از روند فعالیت صداوسیما از مسئولان خواست که دست به دست هم دهند و به داد مردم برسند، چراکه مردم در فشارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه