اخبار داغ

امام جمعه فومن:

هزینه ایستادگی و مقاومت بسیار کمتر از سازش و تسلیم است

هزینه ایستادگی و مقاومت بسیار کمتر از سازش و تسلیم است
حجت‌الاسلام محمدامین نقدی گفت: دفاع مقدس به ما این درست را داد که هزینه ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن به مراتب کمتر از وادادگی، ساز و تسلیم در برابر دشمن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محمدامین نقدی در گفت‌وگو با خبرنگار 8دی، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: برخی جنگ تحمیلی را مثل بقیه جنگ‌ها می‌دانند اما این دیدگاه یک دیدگاه اشتباه است بلکه از نگاهی جنگ تحمیلی جنگ یک دیکتاتور بر علیه کشورمان بود و نگاه دیگر و درست‌تر این است که در جنگ تحمیلی یک دیکتاتور بازیچه قدرت‌های استکباری به کشور ما حمله کرده بود و ما در مقابل همه آن‌ها ایستادگی کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, 8دی,

وی افزود: ما در جنگ تحمیلی فقط با عراق نه جنگیدیم بلکه با تمام دنیای استکباری جنگ کردیم.

,

امام جمعه فومن تاکید کرد: جنگ ما یک دفاع مقدس بود و ما از خودمان، انقلابمان و ناموس و مرز و اسلاممان دفاع کردیم و این‌ها مسائلی است که باید به آن‌ها توجه کنید. جوان‌ها باید بدانند که آن‌ها جنگ را شروع کردند و ما شروع‌کننده جنگ نبودیم.

,

حجت‌الاسلام نقدی گفت: زمانی که ما اگر تاریخ ۲۰۰ ساله ایران را بررسی کنیم می‌بینیم در تمام جنگ‌ها ایران مغلوب بوده و بخشی از خاک سرزمینی ما، از بخش اصلی کشور جدا شده است. تنها جنگی که در ۲۰۰ سال گذشته در آن ایران پیروز شده است همین جنگ تحمیلی عراق بر علیه ایران بود.

,

وی بیان اینکه هزینه ایستادگی، دفاع و چالش با دشمن کمتر از وادادگی، تسلیم و سازش است تاکید کرد: قطعاً اگر دفاع مقدس اتفاق نمی‌افتاد ما باید هزینه‌های به مراتب بیشتری برای حفظ امنیت و زمین خودپرداخت می‌کردیم.

,

وی با قرائت آیه وَلَن تَرضىٰ عَنکَ الیَهودُ وَلَا النَّصارىٰ حَتّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم از سوره مبارکه بقره اظهارکرد: بر اساس این آیه، یهود و نصاری از مسلمانان راضی نمی‌شوند مگر اینکه از آن‌ها تبعیت کنیم. امروز هم می‌بینیم که علی‌رغم تبعیت کامل کشورهایی مثل عربستان، همین کشورها همچنان توسری‌خور کشورهای مستکبر عالم هستند و توهین‌هایی مثل گاو شیرده و ... را می‌شنوند و دم نمی‌زنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه