اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی استان اصفهان مطرح کرد؛

آمادگی بسیج دانشجویی برای کمک به همه دستگاه ها و ارگان ها/ توزیع 5700 بسته معیشتی در طرح های کمک مومنانه

آمادگی بسیج دانشجویی برای کمک به همه دستگاه ها و ارگان ها/ توزیع 5700 بسته معیشتی در  طرح های کمک مومنانه
مسئول بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: برپایی غرفه های غربالگری، ضدعفونی معابر و خیایان ها، تولید ماسک و کمک مومنانه بخشی از کمک های بسج دانشجویی در ایام کرونا بود، در طرح کمک مومنانه هم پنج هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ سید هادی انوری پیش از ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیج دانشجویی استان اصفهان بنا بر رسالت و رصد خوبی که از اوضاع کشور دارد در برنامه ها و مشکلات ورود و نقش افرینی می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مسئول بسیج دانشجویی استان اصفهان با بیان اینکه بسیج دانش آموزی یک مرکز فعال است، تصریح کرد: از اواخر سال گذشته با تعطیلی دانشگاه ها به دلیل شیوع کرونا ورود جدی داشتند که مساله مهم در این هنگام پیشگیری از این بیماری بود که در این زمینه اقدامات خوبی انجام گرفت.

,

وی افزود: تولید محصولات ضد عفونی به وسیله شرکت های دانش بنیان و توزیع اقلام بهداتشی در مناطق کمتر برخوردار از جمله اقدامات این ناحیه است، علاوه بر این نگاه آموزشی هم داشت که فعالیت ما را متمایز کرد.

,

توزیع 5700 بسته معیشتی در کمک مومنانه بسیج دانشجویی

, توزیع 5700 بسته معیشتی در کمک مومنانه بسیج دانشجویی, توزیع 5700 بسته معیشتی در کمک مومنانه بسیج دانشجویی,

انوری گفت: برپایی غرفه های غربالگری، ضدعفونی معابر و خیایان ها، تولید ماسک و کمک مومنانه بخش دیگری از کمک های بسج دانشجویی بود که در کمک مومنانه پنج هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی توزیع شد.

,

مسئول بسیج دانشجویی استان اصفهان با بیا اینکه هر کجا لازم باشد بسیج دانشجویی ورود پیدا کرده و برای ایجاد نشاط و روحیه انقلابی در جامعه تلاش می کند، گفت: ۱۵ هزار پرس غذا در مناطق کمتر برخوردار استان در طرح اطعام علوی توزیع شد، این اقدام در دهه اول محرم در اطعام حسینی و هم اکنون هم در این مناطق در حال انجام است.

,

وی بیان کرد: بسیج دانشجویی در هفته دفاع مقدس با رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه ریزی کرده و در قالب برنامه های مختلف چون کاروان سلامت، سرودهای خیابانی، تئاتر خیابانی و ...نقش آفرینی می کند.

,

انوری با اشاره به اقداماتی که با تعطیلی دانشگاه ها هم ادامه یافت، تصریح کرد: سالیان گذشته در هفته دفاع مقدس تمرکز فعالیت ها بر روی محیط دانشگاه ها بود؛ امسال که شرایط متغییر است اقدامات هم در دانشگاه ها و هم در بیرون محیط دانشگاه ها انجام می شود.

,

وی افزود: در داخل دانشگاه ها با رعایت پروتکل بهداشتی غبارروبی از قبور شهدای دانشگاه ها انجام می شود و در مناطق کم برخوردار که گروه های جهادی دانشجویی قبل از این نیز فعالیت داشته برنامه ریزی شده که به شکل های مختلف به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه داشته که یکی از این برنامه ها تشکیل کاروان نسل سرنوشت است.

,

انوری تجلیل از کادر درمانی را یکی دیگر از برنامه های بسیج دانشجویی عنوان کرد و افزود: کمک به دانش آموزان نیازمند یکی دیگر از برنامه هاست و بسته های لوازم تحریر در قالب مشق احسان اماده توزیع است

,

مسئول بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: گروه های جهادی صرفا کار عمرانی نکرده و در مناطق کم برخوردار یکی از عرصه های که فعالیت دارد در غالب اموزش و تدریس است و کلاس هایی در مناطقی که نیاز است برگزار می شود و برگزاری کلاس های کم جمعیت با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال انجام است

,

وی با بیان اینکه بیماری کرونا باعث شد که از بخشی از ظرفیت ها که قبلا استفاده بهینه نمی شد اکنون استفاده شود، گفت: سعی کردیم برنامه های مختلفی را به صورت حقیقی برگزار و از بستر فضای مجازی نیز برای تکمیل آن استفاده شد و همچنین به شکل های مختلف دامنه اثر گذاری در فضای مجازی را بیشتر کردیم.

,

انوری خاطرنشان کرد: دوره های آموزش های مجازی رو به رشد بوده و با ادامه این روند و بیماری خیلی از برنامه های ما با ایده های جدید در این فضا بار گزار خواهد شد و بنابرین از این ظرفیت هم غافل نشده و اقدامات خوبی انجام گرفته است.

,

مسئول بسیج دانشجویی استان اصفهان با اشاره به تنوع برنامه های بسیج داشنجویی در فضای مجازی، گفت: بسیج دانشجویی ارتباط خوبی با کسانی که در حوزه علمی کار می کنند دارد و رویدادهای علمی خوبی مانند جهش در این زمینه انجام شد و با کمک نهادهای دیگر نیز این گروه های علمی با صنایع مرتبط می شوند

,

وی اذعان کرد: از شروع کرونا رویدادی مجازی «جهش» شروع شد؛ در این سایت پذیرش دانشجویان که صاحب ایده بودند و با صحبت هایی که با برخی از صنایع شده بود، ارسال شده و تکمیل شود

,

وی در ادامه عنوان کرد: اختتامیه این رویداد تا یک ماه دیگر انجام و در اختتامیه ایده ها ارائه و نفرات برتر نیز معرفی می شوند؛ با این رویداد مسائله شناسی و هم افزایی بین پژوهشکده ها برقرار شد.

,

انوری در پایان گفت: بسیج دانشجویی با توجه به ظرفیتی هایی که دارد اماده کمک به همه دستگاه ها و ارگان ها است تا برای حل مشکلات کشور پرشور و با حرارت ورود جدی داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه