اخبار داغ

رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب مشهد:

فعالان فضای مجازی سربازان جنگ فرهنگی هستند

فعالان فضای مجازی سربازان جنگ فرهنگی هستند
حجت‌الاسلام بصیری با بیان این‌که تهاجم فرهنگی به سمت فرهنگ ایرانی خیز برداشته است، گفت: فعالان فضای مجازی سربازان جنگ فرهنگی هستند که با ترویج فرهنگ اسلامی و مقابله با فرهنگ غرب وحشی بر این جنگ رسانه‌ای فائق می‌آیند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مهدی بصیری، رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب مشهد در گفت‌وگو با صبح توس، در رابطه با ضرورت برگزاری یادواره دفاع مقدس اظهار داشت: یکی از خصوصیات بشر فراموشی است و همیشه انسان برای بازیابی اعمال، رفتار و کردار خود نیازمند عاملی است تا پایه‌های زندگی خود را به بهترین شکل بنا کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس یادآور زندگی بزرگان جمهوری اسلامی ایران است که تاریخ مجسمی از حال و هوای جنگ را به ایرانیان متذکر می‌شود و درس ایثار و از خودگذشتگی را به جوانان آموخته و آنان را با آستانه صبر و تحمل بالا آشنا می‌سازد چرا که امروز تنها دلیل بزرگ نمایی مشکلات سطح پایین آستانه تحمل در جامه است.

,

رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب مشهد با بیان این که جنگ تحمیل پایان نیافته است و همواره دشمنان پشت پرده جنگ ایران و عراق به دشمنی با جمهوری اسلامی ایران ادامه می‌دهند خاطر نشان کرد: طبیعی است که خط مقدم جنگ در هر زمان و مکان تغییر کرده و در عرصه‌های گوناگون ظاهر می‌شود لذا در آن زمان خط آتش بین نیروهای ایرانی و دشمن در مرز‌های کشورمان بود و اکنون دایره این خط مقدم وسیع‌تر شده است.

,

وی افزود: امروزه خط مقدم جنگ در بطن زندگی‌ما قرار گرفته و تهاجم فرهنگی از سوی غرب و دشمنان به سمت فرهنگ ایرانی خیز برداشته است؛ همچنین فعالان فضای مجازی سربازان جنگ فرهنگی هستند که با ترویج فرهنگ اسلامی و مقابله با فرهنگ غرب وحشی بر این جنگ رسانه‌ای فائق می‌آیند.

,

بصیری تصریح کرد: در زمان جنگ مجموعه‌ای تحت عنوان اطلاعات عملیات که تمام اطلاعات دشمن را کسب کرده و بر مبنای آن عملیات‌هایی علیه دشمن صورت می‌دانند وجود داشت که تشکیل همین مجموعه نیز برای بررسی آثار تخریب فرهنگ امروزه کشورمان توسط بیگانگان ضروری است.

,

وی افزود: وظیفه مدافعان امروزی کشور در این خط مقدم فرهنگی در مرحله اول کسب اطلاعات است تا بدانیم که در جامعه در کدام بخش‌ها مردم ایران از لحاظ اخلاقی، روانی و روحی مورد تهاجم دشمن قرار گرفته‌اند و بایستی در همان نقاط ضعف فرهنگی عملیات‌های احیای فرهنگ ایرانی اسلامی انجام شود.

,

رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب مشهد ضمن اشاره به عدم آشنایی مردم با دشمنان امروزی کشور ایران خاطر نشان کرد: مردم باید با علت و معلول‌های دشمنی غربی‌ها با ایران آشنا شوند تا بدانند دفاع امروز ایران از فلسطین و حمایت از لبنان به چه منظور شکل‌گرفته است چرا که لزوم پیروزی بر شرایط سخت کنونی و مقابله با فشار‌های وارده از سوی دشمنان جمهوری اسلامی ایران فقط و فقط مستلزم همدلی و آگاهی همه‌گانی از این جنگ است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه