اخبار داغ

امام جمعه شهر باشت:

درس مهم دفاع مقدس تحقق شعار ما می‌توانیم است

درس مهم دفاع مقدس تحقق شعار ما می‌توانیم است
عبودی با اشاره به ویژگی‌های دفاع مقدس، گفت: درس دیگری که از دفاع مقدس می‌توان کسب کرد این است که به توان خودمان متکی باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین عبدالرحیم عبودی در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص دفاع مقدس و ویژگی های آن گفت: یکی از مهمترین ایام کشور ما، ایام دفاع مقدس است، امام راحل در خصوص دفاع مقدس فرمود: جنگ برای ما یک دانشگاه بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی با اشاره به ویژگی ها دفاع مقدس، تاکید کرد: اگر قرن ها بگذرد همچنان دفاع مقدس باید  تحلیل و بررسی شود، اما  نه تنها در هفته دفاع مقدس بلکه باید در طول سال به یاد امام و شهدا بوده و مهمتر اندشه و تفکر امام و شهداء را ادامه دهیم زیرا راه نجات کشور ما اندیشه امام و شهداء است.

,

عبودی با بیان اینکه شهداء ویژگی های دارند که می تواند برای مسئولان الگو باشند، گفت:  وقتی یک مدیر وصیت شهداء را مطالعه کند می تواند ویژگی های زیادی را کسب کند، به عوان مثال وقتی یک شهید  قصد دارد داوطلبانه بر روی مین رفته و محور را باز کند اما باز می گردد و از او سوال می کنند آیا ترس سب بازگشت تو شد، می گوید خیر بلکه پوتین های که در اختیار من است نو بوده و حیف است آنها از بین رود زیرا بیت المال است، وقتی یک شهید حساسیت بر بیت المال دارد این موضوع می تواند برای  مدیران و مسئولان ما درس و الگو باشد که دست پاک بوده و این تفکر را الگو قرار دهند در این شرایط شاهد اختلاس ها و فسادهای اقتصادی نخواهیم بود زیرا این اختلاس ها سبب ضربه زدن به اعتماد مردم می شود.

,

امام جمعه شهرستان باشت در دامه عنوان کرد: امروز اگر مدیری مرتکب خلاف و اختلاسی  شود به کل مدیران کشور تعمیم داده می شود و حتی اگر تعدادآنها هم کم باشد سبب بد نامی مابقی مدیران می شوند.

,

حجت الاسلام و المسلمین عبودی گفت:  درس مهمتری که از دفاع مقدس می توانیم کسب کنیم، موضوع ما می توانیم است و این موضوع شعار نیست زیرا در هشت سال دفاع مقدس در مقابل 35 کشور دنیا ایستادگی کردیم در حالی که تازه انقلاب کرده بودیم و با حداقل امکانات و بدون سلاح جنگی و مشکلات در مقابل آنها ایستادیم، بنابراین از دفاع مقدس می توان درس تکیه به توان داخلی، رونق تولید، و عدم اعتماد به دشمنان را کسب کرد.

,

وی در پایان افزود: درس دیگری که از دفاع مقدس می توان کسب کرد این است که به توان خودمان متکی باشیم، و به ظرفیت ها و سرمایه های خودمان تکیه کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه