اخبار داغ

حیدرپور در گفت و گو با دانا:

رئیس جمهور آینده از تیم بازی اجتناب کند/کشور در 8 سال گذشته وزیر اقتصاد نداشت

رئیس جمهور آینده از تیم بازی اجتناب کند/کشور در 8 سال گذشته وزیر اقتصاد نداشت
عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه رئیس جمهور شاخص باید از اینکه چهره های ناکارآمد را تنها به دلیل اینکه در تیم و گروهش هستند بر مسند قدرت بنشاند، پرهیز کند گفت: تیم بازی باید جمع شود.
[

«عوض حیدرپور»، عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به شاخصه های رئیس جمهور منتخب مردم در 1400 گفت: رئیس جمهور آینده باید با توانمندی سیاسی روشن و شفاف بتواند هم فضای سیاسی داخلی و خارجی را مدیریت کرده و با تدبیر مناسب اشکالات ادوار گذشته را برطرف کرده و ضایعات تازه برای ملت به بار نیاورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری 1400 نمی توان تنها به یک فرد رای داد بلکه باید با در نظر گرفتن مجموع ویژگی های رئیس دولت بعدی را انتخاب کرد تصریح کرد: معاونان و وزرایی که قرار است از سوی رئیس دولت به کار گرفته شوند، راهکارها و برنامه ها و سیاست های اجرایی از سوی کسانی که قصد سکانداری قوه مجریه را دارند باید اعلام شود تا مردم به برآیندها رای دهند نه به یک نفر.

,

حیدرپور با اشاره به اینکه مشکلات امروز کشور بیش از هر چیز در حوزه اقتصادی و معیشتی است عنوان کرد: لازم نیست رئیس جمهور آینده طوماری از برنامه های پیچیده که روشن نیست چه میزان از آن در طول دوره ریاست جمهوری اجرا خواهد شد و چه میزان اجرا نخواهد شد، ارائه دهد همین که به طور شفاف اعلام کند که چگونه چه راهکاری برای معضل مسکن و معیشت مردم دارد و در طول دوران مسئولیت خود به تعهد خود عمل کند شاخصه رئیس جمهور را در حد اعلا خواهد داشت.

,

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه شاخصه رئیس جمهور آینده باید پرهیز از تیم بازی و کار جناحی باشد گفت: کسی که سکاندار دولت خواهد شد نباید در تصمیم مسئولیت ها تیم بازی کند، هر کس که کارآمد و توانمد است ولو از دیدگاه سیاسی متفاوت داشته باشد باید در دولت آینده به کار گرفته شود.

,

حیدرپور با اشاره به اینکه متاسفانه در 8 سال گذشته کشور عملا هیچ وزیر اقتصادی کارآمدی نداشت ادامه داد: سیستم مالیاتی مناسب و سیستم دارایی و بودجه ای کارآمد در 8 سال گذشته در کشور وجود نداشت زیرا وزیر اقتصاد کاربلد در دولت نبود، اما در دولت آینده رئیس جمهور بدون در نظر گرفتن ملاحظات سیاسی و حزبی و گروهی متخصص و کاربلدی  را که بتواند اقتصاد را سامان دهد بر مسند وزرات و معاونت بنشاند.

,

این نماینده سابق مجلس با اشاره به اینکه رئیس جمهور شاخص باید پرهیز کند از اینکه چهره های ناکارآمد را تنها به دلیل اینکه در تیم و گروهش هستند بر مسند قدرت بنشاند تصریح کرد: تیم بازی باید جمع شود. 

,

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور آینده باید قول دهد کشور را دو شقه نکرده و به فکر سامان دهی اقتصاد باشد خاطرنشان کرد: کسانی که توانمندی حل مشکلات را دارند از هر گروه و جناحی بدون شک به عزت ملت و نظام علاقه دارند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه