اخبار داغ

ماست‌مالی به سبک شهرداری یاسوج و هدر رفت بیت‌المال+ تصاویر

ماست‌مالی به سبک شهرداری یاسوج و هدر رفت بیت‌المال+ تصاویر
وجود چاله های بزرگ و کوچک ، اسفالت بی کیفیت و نارضایتی میهمانان و شهروندان یاسوجی پازل خدمات شهری را در مرکز استان تکمیل کرد تا در شرایط تحریم های ظالمانه شاهد ماست مالی و هدر رفت بیت المال در شهر یاسوج باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح زاگرس یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد به دلیل قرار گرفتن در میان رشته کوه های دنا دارای جاذبه های گردشگری زیادی است که ابشار یاسوج گل سر سبد این مناطق بوده و از زیباترین آبشارهای ایران محسوب شده و در فاصله ۲ کیلومتری مرکز این شهر واقع شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

سال‌ها است که چاله‌های سطح خیابان‌های شهر یاسوجپ بخصوص مناطق گردشگری آن به عنوان یک معضل اساسی خودنمایی می‌کند و نارضایتی شهروندان را در پی داشته است؛ این شهر همچنان در فقر به سر می‌برد و وضعیت بد مبلمان شهری و وجود چاله چوله‌ها هر روز چهره شهر را نازیبا می‌کند.

,

حدود یک سال پیش عملیات گاز رسانی به بخش هایی از آبشار  انجام شد و بعد از گذشت مدتی و با پیگیری های این پایگاه خبری که خبر آن در اینجا آمده است، عملیات لکه گیری و آسفالت مسیری که در اثر گاز رسانی کنده کاری شده بود توسط شهردای  انجام شد.

, اینجا ,

مدتی از این ترمیم نگذشت که رفته رفته آسفالت ترمیم شده از بین رفت و البته در قسمت های نیز بر اثر عدم کیفیت مناسب آسفالت با چاله چوله های در این مسیر شاهد بودیم.

,

کم‌توجهی به اصول اساسی در زیرسازی معابر و خیابان‌ها و به‌تبع آن کیفیت بد آسفالت‌ها، همه و همه دست در دست هم داده‌اند تا گشت‌وگذار در مسیرها و خیابان‌های شهر به حرکتی مارپیچ در مسیری ناهموار و پردست‌انداز به‌سان جاده‌های خاکی تبدیل شود.

,

همان گونه که در تصاویر قابل مشاهده است مسئولین شهری چند روز پیش اقدام به ترمیم دوباره آسفالت این منطقه گردشگری در شهر یاسوج کردند که این ترمیم بیشتر به ماست مالی شبیه است تا ترمیم چون بیشتر مناطقی که اسفالت آن از بین رفته بود به حال خود رها شده اند و بعضا در برخی قسمت ها فقط لایه نازکی از آسفالت ریخته شده است که بعد از گذشت مدت کوتاهی نیز این ترمیم ها از بین می رود.

,

ترمیم های این چنینی نه تنها دردی از چاله چوله های آبشار دوا نمی کندبلکه باعث هدر رفت بیت المال می شود.

,

باید دید آیا مسئولین نظارتی بر این نوع ترمیم های بی کیفیت نظارت دارند یا نه؟

,

رضا 45 ساله یکی از رانندگان داخل شهری در گفت‌وگو با خبرنگار ما، وضعیت آسفالت معابر شهر را نامناسب و بی‌کیفیت توصیف کرد و اظهار داشت: تنها با گذر از یکی دو خیابان می‌توان شاهد آن بود که این وضعیت نادرست رانندگان را نیز با مشکل جدی مواجه کرده است.

,

وی ضمن اشاره به بروز خسارت به خودروها ناشی از وجود چاله و نامناسب بودن آسفالت معابر شهری تاکید کرد: بعضا چاله‌های ایجاد شده در سطح خیابان‌ها و همچنین حفاری‌های انجام شده که بدون بهسازی رها شده است، جلوبندی خودروهای سواری را از بین برده است.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است؛

, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است؛, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است؛,

 

,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه