اخبار داغ

امام جمعه تربت حیدریه عنوان کرد؛

ضرورت انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل آینده

ضرورت انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل آینده
حجت الاسلام عصمتی بر انتقال فرهنگ دفاع مقدس در قالب های مختلف به نسل آینده تاکید کرد و گفت: تاکنون تنها بخشی از گنجینه گرانبهای دفاع مقدس در کشور تبیین شده و ضروری است این فرهنگ برای نسل های آینده در قالب هایی که مخاطب خاص خود را دارد نهادینه شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت الاسلام محمدرضا عصمتی، امام جمعه تربت حیدریه ظهر امروز در دیدار با نیروهای مسلح مستقر این شهرستان خاطر نشان کرد: بعد از پایان جنگ تحمیلی رهبری معظم بر قوی شدن کشور تاکید کردند و به فضل الهی امروز علاوه بر مردم، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی قوی و مقتدر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: امروز اقتدار نیروهای مسلح عامل بازدارنده در برابر استکبار جهانی شده و این اقتدار و عزت در سایه اسلام ناب محمدی (صلی الله)، ولایت فقبه و مردم محقق شده است.

,

رییس حوزه علمیه مرحوم هراتی خاطر نشان کرد: کسانی که امروز یاد و خاطره شهدا را در ابعاد و اشکال مختلف گرامی می دارند و در برابر دگر اندیشان ایستادگی می کنند مصداق آیه "و منهم من یتنظر" هستند.

,

حجت الاسلام عصمتی بر انتقال فرهنگ دفاع مقدس در قالب های مختلف تاکید کرد و گفت: تاکنون تنها بخشی از گنجینه گرانبهای دفاع مقدس در کشور تبیین شده و ضروری است این فرهنگ برای نسل های آینده در قالب هایی که مخاطب خاص خود را دارد نهادینه شود.

,

امام جمعه تربت حیدریه با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی منحصر به مرزهای جغرافیایی نیست، بیان داشت: مرز انقلاب و نظام کلمه "لا اله الا الله" و اسلام ناب محمدی(صلی الله) است که در سراسر گیتی پر فروغ در حال گسترش است.

,

در ادامه این دیدار فرمانده سپاه تربت حیدریه به اجرای ۹۰ عنوان برنامه ویژه دفاع مقدس در سرفصل های مختلف اشاره کرد و افزود: برگزاری یادواره های شهدا با عنوان آبروی محله در مقابل منازل شهدا بعنوان در محله ها و در فضای باز برگزار می شود.

,

احمد ناصری موحد از برپایی نمایشگاه پایداری تا ظهور در یکی از مناطق حاشیه شهر، دیدار با خاندان معظم شهدا و ایثارگران و رزمدگان دفاع مقدس، برنامه های بصیرتی در فضای مجازی، عطر افشانی و غبارروبی گلزار شهدای بهشت عسکری، حضور منسجم نیروهای مسلح و بسیج در نماز عبادی سیاسی جمعه و همچنین برگزاری رژه موتوری بعنوان بخشی دیگر از برنامه های هفته دفاع مقدس در تربت حیدریه یاد کرد.

,

امروز و در دومین روز هفته دفاع مقدس  علاوه بر دیدار نیروهای مسلح با امام جمعه تربت حیدریه، رژه موتوری نیروهای مسلح از ساعت ۳۰؛۱۶ از محل میدان بسیج به سمت گلزار شهدای بهشت عسکری، یادواره شهدا در آستان مقدس بی بی حسنیه، شب خاطره گویی رزمندگان و شهدا در دانشگاه عالی برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه