اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور:

کمک و تعامل با دولت از اهداف بسیج است/ خبرنگاران نارسایی‌ها را به مسئولان انتقال دهند

کمک و تعامل با دولت از اهداف بسیج است/ خبرنگاران نارسایی‌ها را به مسئولان انتقال دهند
نیک‌یاد گفت: نیاز است نارسایی‌های نیشابور و حاشیه آن گفته و به مسئولین منتقل شود تا مشکلات حل شود و مردم طعم خدمت را بچشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ علی نیک‌یاد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه نیشابور ظهر امروز در ‌محل دفتر فرماندهی این ناحیه در دیدار با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: کار خبرنگاری مهم و مورد نیاز جامعه است به شرطی که به موقع باشد و بتواند تاثیر زیادی داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: حرمت مسئولیت و جایگاه‌ها باید نگهداشته شود ولی نباید انتقادها گفته نشود و ما از انتقاد استقبال می کنیم.

,

نیک یاد خاطر نشان کرد: خبرنگاری در اذهان خواهد ماند که حرف مردم را بگوید و مطالبات مردم را پیگیری کنند.

,

وی افزود: با توجه به برگزاری‌ کنگره شهدای نیشابور انتظار می‌رود هفته‌ای یک خبر را به شهدا اختصاص دهید و نقش شهدا را پررنگ ‌تر کنید.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور اظهار داشت: علی‌رغم پیشرفت‌های مختلف در سطوح کشور،‌ هنوز نارسایی‌هایی وجود دارد. نیاز است نارسایی‌های نیشابور و حاشیه آن گفته و به مسئولین منتقل شود تا مشکلات حل شود و مردم طعم خدمت را بچشند.

,

نیک‌یاد بیان داشت: انعکاس فعالیت های بسیج و سپاه ضروری است چون هجمه‌های زیادی علیه بسیج و سپاه وجود دارد و اگر گوشه‌ای از این فعالیت‌ها پخش شود مردم مطلع‌تر می‌شوند.

,

وی تصریح کرد: کمک و تعامل با دولت هدف من در شهرستان نیشابور است و به مجموعه دولت کمک خواهیم کرد مگر اینکه کسی ‌بخواهد خطوط انقلاب را رد کند که قطعا روبروی او خواهیم ایستاد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه