اخبار داغ

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خبر داد؛

اهدای 5 هزار بسته لوازم التحریر به نیازمندان/ توزیع کیف‌های منقش به تصویر شهید سلیمانی

اهدای 5 هزار بسته لوازم التحریر به نیازمندان/ توزیع کیف‌های منقش به تصویر شهید سلیمانی
سردار معروفی گفت: در فاصله مرحله دوم و سوم از گام دوم رزمایش کمک های مومنانه اقدامات خوبی انجام شد، یکی از این اقدامات تهیه 5 هزار بسته لوازم التحریر است که از فردا در بین نیازمندان آسیب دیده از کرونا در سراسر استان کرمان توزیع می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، ظهر امروز مرحله ای دیگر از گام دوم رزمایش کمک های مومنانه با محوریت توزیع ۵ هزار بسته نوشت افزار در بین خانوارهای آسیب دیده از شیوع کرونا در شهر کرمان با همکاری بانک رسالت، سپاه ثارالله و بسیج سازندگی انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از فرمان اولیه رهبر معظم انقلاب در ارتباط با کمک های مومنانه به افرادی که به واسطه شیوع ویروس منحوس کرونا دچار آسیب معیشتی شدند، قرارگاه های امام حسن مجتبی (ع) در سراسر کشور و استان کرمان راه اندازی شدند.

,

وی افزود: این قرارگاه علاوه بر شهر کرمان در شهرستان ها نیز فعال شد، تا سطح همه مساجد و پایگاه های مقاومت، کمک هایی که مجموعه سپاه و بسیج، رده های حمایتی و کمک های مردمی جمع آوری شده و در ۲ مرحله توزیع شده است.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ابراز کرد: گام دوم این رزمایش در ۲ بازه زمانی دهه امامت و دهه اول محرم الحرام انجام شده و بازه سوم آن از اربعین تا رحلت رسول مکرم اسلام (ص) انجام می شود.

,

اهدا ۵ هزار بسته لوازم التحریر در قالب کمک های مومنانه به نیازمندان استان کرمان

, اهدا ۵ هزار بسته لوازم التحریر در قالب کمک های مومنانه به نیازمندان استان کرمان, اهدا ۵ هزار بسته لوازم التحریر در قالب کمک های مومنانه به نیازمندان استان کرمان,

سردار معروفی مطرح کرد: در فاصله مرحله دوم و سوم از گام دوم رزمایش کمک های مومنانه اقدامات خوبی انجام شد، یکی از این اقدامات تهیه بسته های لوازم التحریری بود که امروز با مشارکت بانک رسالت انجام شد و فردا نیز کمک های مومنانه نیروهای مسلح استان شامل سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و ارتش توزیع می شود.

,

وی یادآور شد: بسته نوشت افزار تهیه شده به مناسبت بازگشایی مدارس در مناطقی که به وسیله ویروس منحوس کرونا آسیب دیده و شناسایی شدند، توزیع می شود.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: ۵ هزار بسته نوشت افزار برای نیازمندان سراسر استان به ویژه مناطق محروم و دورافتاده تهیه شده و در اختیار آن ها قرار می گیرد.

,

سردار معروفی بیان کرد: ارزش هر بسته حدود ۱۳۰ هزار تومان است و مجموع ارزش کل این ۵ هزار بسته ۶۵۰ میلیون تومان است و شامل کیف مزین به تصویر حاج قاسم در راستای ترویج مکتب حاج قاسم، یک جعبه مداد رنگی ۱۲ رنگ، ۵ عدد دفتر و اقلام دیگر همچون مداد سیاه، قرمز، پاک کن، تراش و خودکار می شود.

,

وی ادامه داد: توزیع این بسته ها از فردا آغاز می شود، این مرحله همچنان ادامه دارد و امیدواریم از اربعیت تا رحلت حضرت رسول (ص) حرکت زیباتری را در استان کرمان شاهد باشیم.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: با توجه به اینکه لوازم التحریر توزیع شده در بازار حاوی تصاویری است که ارتباطی با فرهنگ ایرانی و اسلامی ما ندارد، در این مرحله از رزمایش کمک های مومنانه تلاش کردیم تا با مزین کردن کیف دانش آموزان به تصویر شهید سلیمانی گامی در راستای تبلیغ مکتب حاج قاسم برداریم.

,

توزیع کیف های منقش به تصویر شهید سلیمانی با هدف ترویج مکتب حاج قاسم

, توزیع کیف های منقش به تصویر شهید سلیمانی با هدف ترویج مکتب حاج قاسم, توزیع کیف های منقش به تصویر شهید سلیمانی با هدف ترویج مکتب حاج قاسم,

سردار معروفی اذعان کرد: امروز حاج قاسم بر قلوب ملت ایران و بشریت آزاده حاکم است، از این رو ما باید فرهنگ این شهید بزرگوار را رواج دهیم چرا که این مکتب، مکتب عاشورا و اهل بیت (ع) است.

,

وی افزود: مکتب حاج قاسم شعائر ما است و به واسطه آن الگوهای حقیقی خود را به جامعه معرفی کرده و از ترویج نمادهایی که با اصالت ما در تضاد است، خودداری کنیم.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: به دلیل اینکه در سال جاری راهپیمایی اربعین انجام نمی شود، قطعا هزینه های هر ساله توسط مردم سرشکن شده و برای انفاق به نیازمندان مورد استفاده قرار می گیرد و در این راه نیازمند حمایت مردم و خیرین هستیم.

,

سردار معروفی تشریح کرد: مدیریت بانک رسالت در کشور و استان کرمان با همتی انقلابی و رویکردی جهادی با نگاه به امر ولی مسلمین ما را در این اقدام بزرگ یاری کرد.

,

وی در ارتباط با برپایی مراسم اربعین در شهر کرمان یادآور شد: بنا به فرموده رهبر انقلاب مرجع ستاد ملی کرونا است که برگزاری مراسم منع شده است، در استان کرمان نیز بر اساس ابلاغ ستاد کرونای استانی در این زمینه تصمیم گیری می شود.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر برنامه ریزی های لازم برای برپایی مراسم کوتاهی در گلزار شهدا با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال انجام است، اصرار ما بر رعایت بهداشت و فاصله گذاری است تا شیوع این بیماری بیشتر نشود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه