اخبار داغ

نماینده سابق مجلس:

تفکر لیبرالی بنی‌صدر بر مدیریت جنگ موجب پیشروی دشمن تا دروازه اهواز شد

تفکر لیبرالی بنی‌صدر بر مدیریت جنگ موجب پیشروی دشمن تا دروازه اهواز شد
ابوالقاسم خسروی گفت: تا زمانی که تفکر امثال بنی صدر غرب زده لیبرال بر مدیریت جنگ حاکم بود دشمن تا دروازه اهواز مشغول پیشروی بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالقاسم خسروی سهل ابادی نماینده سابق مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: اگر به وظیفه و تکلیف بطور جامع عمل می کردیم و دچار دنیا طلبی و راحت طلبی و غرور نمی شدیم و چنانچه همانند شهدا با همه وجود با مال و جان و آبرو مدافع و  مروج ارزش های اسلامی و انسانی و اعتقادی بودیم و کار تشکیلاتی و اجتماعی همانند شهید مظلوم بهشتی را اتجام می دادیم، امروز هیچ غصه ای معنا نداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: غصه های ما، رنج و ناراحتی و عذاب وجدان ما زمانی است که به وظیفه درست عمل نکرده باشیم و و مصالحی را که بر حوادث عالم مترتب می‌شوند، نمی‌دانیم وظیفه ما این است که مرد وظیفه و تکلیف باشیم.

,

عضو سابق کمیسیون اموزش و تحقیقات مجلس گفت: تا زمانی که تفکر امثال بنی صدر غرب زده لیبرال بر مدیریت جنگ حاکم بود دشمن تا دروازه اهواز مشغول پیشروی بود.

,

وی بیان کرد: مدیریت جهادی، ایمان، اخلاص، فداکاری و شهادت طلبی شهید چمران ها، باکری ها، همت ها و شهید برونسی ها باعث پیروزی ها شد

,

خسروی افزود: امروز هم نسخه ای که در میدان جهاد اقتصادی و سیاسی و فرهنگی کشور راه نجات است همان حرکت عظیم شهدا، ایثارگران و رزمندگان است که مخلصانه و با مدیریت جهادی و انقلابی حماسه ای درخشان افریدند.

,

نماینده سابق مجلس بیان کرد: در طول انقلاب و دفاع مقدس به شهداگفتیم شماازخداوندشهادت خواستیدخدابه شماعنایت کرد، ماتوقع بالاتری داشتیم وراضی به رضای خداوند هستیم و پای انقلاب و ولایت وتحقق آرمان‌های امام وشهیدان با مال و جان آبرو باهمه وجود خواهیم ایستاد و نتیجه هر چه باشد احلی من العسل خواهد بود

,

اتهای پیاام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه