اخبار داغ

در نشست آنلاین هیات رئیسه AVC مطرح شد؛

پیشنهاد داورزنی جهت تعویق مجمع انتخاباتی کنفدراسیون والیبال آسیا

پیشنهاد داورزنی جهت تعویق مجمع انتخاباتی کنفدراسیون والیبال آسیا
نشست آنلاین هیات رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) امروز برگزار شد و رئیس فدراسیون ایران پیشنهاد داد که مجمع انتخاباتی این کنفدراسیون بعد از بازی‌های المپیک توکیو برگزار شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، نشست هیات رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا امروز (سه‌شنبه) به صورت آنلاین برگزار شد و دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران و رئیس منطقه مرکزی آسیا نیز در آن شرکت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
صالح بن ناصر رئیس کنفدراسیون والیبال آسیا در این نشست حضور نداشت و جلسه به ریاست ریتا سوبُوو از اندونزی برگزار شد و علاوه بر داورزنی، عیسی حمزه، شانریت، وِی ژی، ابراهیم مالک محمد، کریگ کاراچر و فونگ آلیس در آن شرکت داشتند.
,
 
,
در این نشست درباره وضعیت کنونی برنامه‌های کنفدراسیون والیبال آسیا با توجه به شرایط گسترش و شیوع ویروس کووید ۱۹ و بیماری کرونا، وضعیت مالی و برنامه‌های پیش روی والیبال آسیا بحث و گفت‌وگو شد.
,
 
,
برگزاری مجمع سالیانه و انتخاباتی کنفدراسیون والیبال آسیا در اکتبر سال ۲۰۲۰ یکی دیگر از موضوعات این نشست بود که با توجه به شرایط کرونایی جهان و این که برخی اعضا به دلیل مشکل اینترنت در کشورشان امکان حضور آنلاین در مجمع را ندارند، دکتر داورزنی پیشنهاد داد مجمع انتخاباتی AVC بعد از بازی‌های المپیک توکیو برگزار شود.
,
 
,
هیات رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا با نگاه مثبت به این پیشنهاد، مقرر کرد که برای تعویق زمان برگزاری مجمع انتخاباتی کنفدراسیون والیبال آسیا، مکاتبات لازم با فدراسیون جهانی انجام گیرد.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه