اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده مطرح کرد؛

موگرمون لنده میزبان گروه‌های جهادی در هفته دفاع مقدس+تصاویر

موگرمون لنده میزبان گروه‌های جهادی در هفته دفاع مقدس+تصاویر
مختاری گفت: گروه های مختلف جهادی بسبح سازندگی ناحیه مقاومت بسیج لنده به مناسبت هفته دفاع مقدس ودر ادامه فعالیت های جهادی خود با حضور در روستاهای بخش موگرمون از توابع شهرستان لنده به ارائه خدمات رایگان پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، فعالیت های عام المنفعه گروه های مختلف جهادی بسیج سازندگی ناحیه مقاومت لنده در قالب اردوهای یک روزه و سه روزه در روستاها و ارائه خدمات رایگان در حوزه های مختلف به روستائیان باعث ارتقای سطح کمی و کیفی این اموزش ها در زمینه های نگهداری و سلامت دام، ارتقای سطح شیردهی دام ها، چگونگی مراقبت و نگهداری از دام های سبک و سنگین و ایجاد همدلی و وحدت در محیط روستاها شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

گروه های جهادی حوزه مقاومت بسیج ولی عصر(عج) و کانون بسیج مهندسین کشاورزی بازهم درخدمت رسانی به اقشار محروم در روستاها در صف اول خدمت قرارگرفتند این بار نیز در هفته دفاع مقدس به یاری مردم منطقه محروم بخش موگرمون شتافتند.

,

 گروه جهادی شهید هدایت الله طیب بسیج جامعه کشاورزی وگروه های جهادی حوزه مقاومت بسیج ولی عصر(عج)درهفته دفاع مقدس به همراه مسولان دامپزشکی ،جهادکشاورزی ،بسیج جامعه کشاورزی، ناحیه مقاومت بسیج لنده ونظام مهندسی کشاورزی امروز علاوه برخدمات رسانی پاسخگویی سئوالات مردمی بودند.

,

, ,

اسفندیار مختاری با قدردانی از تلاش های خوب مسئولان اردوهای جهادی گفت: خدمت به مردم در قالب اردو های جهادی آن هم در هفته دفاع مقدس باعث ترویج فرهنگ جهادی در جامعه خواهد شد.

,

وی افزود: همراهی و همکاری خوب مسئولان جهاد کشاورزی و دامپزشکی و کانون بسیج مهندسین در اجرای چنین اردوهای که با هدف خدمت بی منت صورت می گیرد جای تقدیر دارد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده گفت: یکی از کارهای  خوبی که امروز در سطح روستاها در حال انجام است بحث خدمات در حوزه مسکن محرومان و لوله کشی گاز برای نیازمندان در روستاهای دارای گاز است.

,

در ادامه نیز حکمت اله همتی رئیس جهاد کشاورزی شهرستان لنده با اشاره به مشکلات جاده های بین مزارع گفت: در حوزه  جاده بین مزراع با همکاری خوب بنیاد علو یکارهای خوبی رد دو بخش مرکزی و موگرمون شکل گرفته است که چندین جاده در روستاهای تابعه بنیه علیاری و نهضت بازگشایی شده است.

,

حسین محمدی رئیس دامپزشکی شهرستان لنده در ادامه با اشاره به ظرفیت خوب بسیج برای تعالی برنامه های پیشگیرانه از بیماری ها گفت: بسیج سازندگی و گروه های جهادی می توانند نقش مهمی در آموزش روستائیان به خصوص در حوزه پیشگیری داشته باشند.

,

وی افزود: اقدامات خوبی به همت منابع طبیعی و آبخیزداری در روستاها با توزیع آبگرمکن های خورشیدی داده شد که نقش مهمی در کاهش تخریب درختان جنگلی داشت و تامین آب گرم برای نیازهای خانواده ها از جمله این اقدامات است.

,

رئیس دامپزشکی شهرستان لنده گفت: تهویه مناسب برای اغل های دام و ساخت انان رو به آفتاب می تواند سهم مهی در کاهش آلودگی محیط آغل دام ها داشته باشد.

,

وی تاکیدکرد: یکی از مهمترین مشکلات در زاد و ولد دام ها بحث مرگ و میر پی درپی بزغاله ها است که دامداران نسبت به پیشگیری از این مهم غافل هستند و این در حالی است که توجه به اصول پیشگیری می تواند نقش مهمی در رونق تولید داشته باشد.

,

, ,

سلمان تاجدینی مسئول گروه جهادی شهید هدایت الله طیب گفت:این اردو با هدف آموزش و توزیع رایگان دارو بین دامداران روستای بنیه علیاری و روستاهای اقماری صورت گرفته است.

,

وی تاکیدکرد: توجه به امر آموزش باعث ارتقای سطح کمی و کیفی تولیدات دامی و کشاورزی در روستاها می شود که این مهم با همکاری جهاد کشاورزی، دامپزشکی و کانون بسیج مهندسین کشاورزی در حال اجرا است.

,

در ادامه نیز رئیس دامپزشکی شهرستان لنده ضمن توزیع داروی رایگان بین روستائیان آموزش عملی طریقه واکسن زدن و شیوه های مصرف دارویی در دام ها را به دامداران آموزش داد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه