اخبار داغ

امام جمعه ازنا:

راه حل برطرف شدن مشکلات کشور اعتماد به جوانان و توان داخلی است

راه حل برطرف شدن مشکلات کشور اعتماد به جوانان و توان داخلی است
حجت الاسلام سپهوند، امام جمعه ازنا گفت: همانگونه که در جنگ تحمیلی با اتکا به جوانان و توان داخلی پیروز شدیم، امروز نیز راه حل برطرف شدن مشکلات کشور اعتماد به جوانان و توان داخلی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی سپهوند در گفتگو با خبرنگار ازناخبر، ضمن گرامیداشت و تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: جانفشانی ملت ایران در جنگ تحمیلی با تاسی از قیام امام حسین(ع) و حماسه عاشورا بود؛ حماسه دفاع مقدس افتخار ملی است و بازگو کردن مقاومت و جانفشانی جوانان کشور در جبهه حق علیه باطل، به نسل امروز سبب تداوم امنیت و استقلال میهن اسلامی خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازناخبر، ,

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن بعثی به انقلاب نوپای اسلامی حمله کرد و سعی در شکست آن داشت ولی جوانان ما جوانمردانه در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و پیروز میدان شدند.

,

امام جمعه ازنا تصریح کرد: جنگ تحمیلی به ما آموخت که در مقابل دشمنان مقاومت و ایستادگی کنیم و از خاک و انقلاب خود با قدرت تمام دفاع کنیم و اینکه امروز دشمنان از ما حساب می برد و می ترسد نشانه درسهایی است که ما از جنگ تحمیلی یاد گرفته ایم.

,

وی بیان کرد: اکنون دشمنان ایران اسلامی با جنگ اقتصادی و فرهنگی به مقابله با ملت ایران برخواسته و این جنگ هنوز با شدت در حال انجام است.

,

حجت الاسلام سپهوند با بیان اینکه راه حل مشکلات امروز کشور اعتماد به جوانان است، خاطرنشان کرد: همانگونه که در جنگ تحمیلی با اتکا به جوانان و توان داخلی پیروز شدیم، امروز نیز باید در مواجهه با مشکلات مختلف کشور همچون‌ مشکلات اقتصادی، به ظرفیت داخلی به خصوص جوانان و نیروی جوانی اعتماد کنیم که این امر باید در همه عرصه ها مورد توجه مسئولان و مردم قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه