اخبار داغ

مدیر کل مدیریت بحران لرستان:

۷۰۰ هکتار از مراتع و جنگل‌های لرستان در آتش سوخت

۷۰۰ هکتار از مراتع و جنگل‌های لرستان در آتش سوخت
پازوکی، مدیر کل مدیریت بحران لرستان گفت: 94 فقره حریق در نیمه نخست امسال در لرستان رخ داده که منجر به آتش سوزی در 700 هکتار از جنگل ها و مراتع استان شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی پازوکی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون ۹۴ فقره حرق در استان رخ داده که از این تعداد ۹۲ فقره در حوزه منابع طبیعی و دو فقره در حوزه محیط زیست بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: در مجموع ۷۰۰ هکتار حریق در جنگلها، مراتع و اراضی رخ داده که شش فقره حریق به دلیل اختلافات شخصی، ۸۰ فقره عمدی و هشت فقره غیر عمدی بوده است.

,

مدیر کل مدیریت بحران لرستان با بیان اینکه ۱۳ نفر از افرادی که در حریق های عمدی در استان دخالت داشتند دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده اند تصریح کرد: آمار حریق در نیمه نخست امسال نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

,

وی با اشاره به حریق شب گذشته در پلدختر بیان کرد: این حریق بر اثر اختلافات محلی ایجاد شده که از دو شب پیش حریق در منطقه پاعلم آغاز شد که همان شب با تلاش نیروهای محلی و منابع طبیعی اطفا گردید اما مجدد شب گذشته حریق شعله ور شد که در نهایت صبح امروز این حریق اطفا شد هنوز وسعت حریق اعلام نشده اما افرادی که منجر به ایجاد این حریق شده اند شناسایی و به مراجع قضایی معرفی می شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه