اخبار داغ

فرمانده سپاه اسلام آبادغرب:

نسل جوان ما باید در پشت خاکریز جبهه های جنگ نرم ایستادگی کنند/ اجرای بیش از 20 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس

نسل جوان ما باید در پشت خاکریز جبهه های جنگ نرم ایستادگی کنند/ اجرای بیش از 20 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس
فرامرز باوندپور, فرمانده سپاه اسلام آبادغرب با تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس، گفت: نسل جوان امروز ما باید در پشت خاکریز جبهه های جنگ نرم برابر هجمه دشمنان اسلام و نظام ایستادگی و مبارزه نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  فرامرز باوندپور در گفتگو با خبرنگار اسلام آباد خبر، ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس به مردم شهیدپرور اسلام آبادغرب و خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، گفت: دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی بر برگزاری بزرگداشت یاد شهدا و تجلیل از ایثارگران و پیشکسوتان جبهه و شهادت تاکید کرد و اظهار کرد: پیشکسوتان دفاع مقدس در سخت ترین ایام امتحان خود را پس داده اند، و کوله باری از تجربیات دفاع مقدس هستند که در سخت ترین تهدیدها در خدمت نظام بوده و حامی ولایت بوده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب با بیان اینکه؛ کارنامه دفاع مقدس پر از افتخار است، خاطرنشان کرد: امنیت امروز کشور مدیون رشادت ها و جان گذشتگی شهدا و ایثارگران است، و امیدوارم که بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

وی در ادامه به برنامه های هفته دفاع مقدس، اشاره داشت و گفت: امسال در هفته دفاع مقدس بیش از 20 عنوان برنامه  متنوع فرهنگی تدارک دیده شده است  که سعی شده بخاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت هرچه بیشتر فاصله اجتماعی برنامه ها در سطح  حوزه های مقاومت و روستا ها برای فراگیر شدن فضای دفاع مقدس اجرا شود.

 باوندپور عنوان کرد: فرهنگ ایثار، شهادت و از خودگذشتگی رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس به دشمن نشان داد که گزینه نظامی بر ملت ایران کارایی ندارد و امروز با پیشرفت تکنولوژی دفاعی دشمنان جرأت تعرض به میهن اسلامی مان را به خود نمی دهند.

وی با اشاره به هجمه های دشمن از طریق جنگ نرم، گفت: دشمن امروز سلاح خود را به سمت اعتقادات و تفکر ما نشانه رفته است و قصد نفوذ و ایجاد اختلاف در جامعه اسلامی را دارد، لذا همانطور که در دوران دفاع مقدس با دست خالی در برابر دشمن ایستادگی کردیم،نسل جوان امروز ما باید در پشت خاکریز جبهه های جنگ نرم  برابر هجمه دشمنان اسلام و نظام ایستادگی و مبارزه کنند و به مدد الهی و با پیروی از مکتب امام حسین(ع) و مکتب شهید قاسم سلیمانی دشمنان شکست خواهند خورد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسلام آباد غرب با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری، بر استفاده بیشتر از ظرفیت فضای مجازی جهت برنامه های فرهنگی، آموزشی و بصیرت افزایی تأکید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسلام آباد خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه