اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد مطرح کرد؛

عملکرد ضعیف صداوسیما در ساخت فیلم های دفاع مقدس

عملکرد ضعیف صداوسیما در ساخت فیلم های دفاع مقدس
حجت‌الاسلام علیرضا جمشیدپور از عملکرد صداوسیما در راستای فیلمسازی با موضوع خاطرات دفاع مقدس انتقاد کرد و گفت: شهدا در حفظ بیت‌المال بسیار متعهد بودند و اما امروز چند درصد از مسئولان ما دلشان برای بیت‌المال می سوزد و آن را هدر نمی دهند؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ حجت الاسلام علیرضا جمشیدپور، نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد ظهر امروز در همایش تجلیل از زنان اسوه و ایثار که در گلزار شهدای این شهر برگزار شد، به مسئله جنگ نرم و سخت پرداخت و اظهار کرد: دیروز جوانان بدون داشتن چشم داشتی در جبهه‌ها حاضر شدند و از جان خود گذشتند، امروز هم باید با تربیت درست فرزندان‌مان فرهنگ ایثار و شهادت را به آنان بیاموزیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

, ,

وی نقش مادران و زنان را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهم خواند و گفت: در یک برهه از زمان که جنگ بر ایران اسلامی تحمیل شد، جوانان داوطلبانه در جنگ حاضر شده و برای رفتن بر روی مین برای بازگشایی مسیر از هم سبقت می گرفتند.

,

, ,

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد با تأکید بر الگوگیری مادران برای تربیت فرزندانشان از سیره و روش زندگانی شهدا، گفت: باید فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی را به جامعه یاد بدهیم و قطعا” رمز پیروزی ما همین است.

,

, ,

وی از عملکرد صداوسیما در راستای فیلمسازی با موضوع خاطرات دفاع مقدس انتقاد کرد و گفت: شهدا در حفظ بیت‌المال بسیار متعهد بودند و اما امروز چند درصد از مسئولان ما دلشان برای بیت‌المال می سوزد و آن را هدر نمی دهند؟

,

جمشیدپور با بیان اینکه ۳۵ کشور در جنگ تحمیلی با ما در جنگ بودند و تنها کشور عراق نبود، گفت: ما در این جنگ از ۱۷ کشور اسیر داشتیم.

,

, ,

وی با بیان اینکه شنیده‌ایم سه هزار نفر از فرزندان مسئولان در اروپا زندگی می کنند، گفت: باید فرزندان این مرز و بوم با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا و ادامه دهنده راه شهدا باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه