اخبار داغ

رئیس بسیج سازندگی خراسان رضوی خبر داد؛

تحویل 409 واحد مسکونی به سیل‌زدگان در هفته دفاع مقدس

تحویل 409 واحد مسکونی به سیل‌زدگان در هفته دفاع مقدس
روحانی گفت: در هفته دفاع مقدس منازل بازسازی شده 409 سیل‌زده خراسان رضوی به صاحبانش تحویل داده می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد روحانی، رئیس بسیج سازندگی خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: از آذر ماه سال گذشته و مصادف با چهل سالگی بسیج، سازمان بسیج سازندگی تا به امروز که چهل سالگی دفاع مقدس را جشن می‌گیریم، اقدام به توزیع 5500 سری جهیزیه در سطح استان خراسان رضوی برای زوج های نیازمند کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: در این بازه زمانی 300 هزار بسته معیشتی در بین افراد آسیب دیده و نیازمند توزیع شده است و امسال به دلیل اینکه سال تحصیلی جدید به صورت حضوری دنبال می شود، 20 هزار لوازم التحریر به دانش آموزان مناطق محروم استان و حاشیه شهر مشهد اهدا شده است.

,

روحانی تصریح کرد: با شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور، سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی در جهت مقابله و حفظ سلامت مردم اقدامات قابل توجهی را انجام داده است که در این مدت بیش از 3 میلیون ماسک و یک میلیون لیتر مواد ضد عفونی با کمک رده های مختلف بسیج در مناطق محروم به صورت رایگان توزیع شده است.

,

رئیس بسیج سازندگی خراسان رضوی از توزیع پک های بهداشتی همراه با لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند خبر داد و گفت: در هفته دفاع مقدس منازل بازسازی شده افراد سیل‌زده به آن‌ها تحویل داده می‌شود که در روز شنبه مراسم اختتامیه تحویل 409 واحد مسکونی طرح جهاد همبستگی به سیل‌زدگان با تحویل 14 واحد مسکونی برگزار می‌شود.

,

وی خاطر نشان کرد: سازمان بسیج سازندگی پیش از این نیز طرح احداث 3000 واحد مسکن مددجویان را نیز دنبال می کرد که هر ساله 500 واحد به مددجویان عزیز تحویل داده شده است و هم‌زمان با مراسم اختتامیه تحویل 409 واحد طرح جهاد همبستگی، مراسم پایانی تحویل مسکن مددجویان نیز برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه