اخبار داغ

فرمانده انتظامی آمل اعلام کرد

دستگیری سرکرده اوباش در آمل

دستگیری سرکرده اوباش در آمل
نعمت الله آزادی گفت: در شهرستان آمل حرکت خوبی در برخورد با اراذل و اوباش صورت گرفت و سرکرده اراذل و اوباش در آمل زمین‌گیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، امنیت اصلی ترین نیازی است که وجودش باعث جریان داشتن زندگی می شود و اگر نباشد جایی برای زندگی کردن نخواهد بود، تأمین امنیت پایدار و همه‌‏جانبه به دست ابرمردان سبزپوشی است که مظهر عدالت، مبارزه با ظلم و قانون‌‏گریزى است.

 بی‌قانونی، سایه کابوس‌های است که حتی زمانی که از کیلومترها آن طرف تر می شنویم باز هم وحشت زده می شویم.

نعمت الله آزادی، فرمانده انتظامی آمل در گفتگو با خبرنگار بلاغ گفت: با توجه به اینکه مردم حرمت ماه محرم را نگه می دارند، مانند سنوات گذشته شاهد چشمگیر جرایم در تمام زمینه ها بودیم.

وی با تاکید اینکه هر ساله در ماه محرم شاهد کم شدن جرایم هستیم، عنوان کرد: در تمام زمینه ها سرقت، مشروبات الکلی، درگیری ها و نزاع به برکت خون امام حسین ع کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی آمل برخورد با اراذل و اوباش را اولویت ناجا دانست و خاطرنشان کرد: مسئولان ناجا تاکید زیادی دارند که مجال به اراذل و اوباش به کل کشور ندهیم.

وی تصریح کرد: در شهرستان امل حرکت خوبی در برخورد با اراذل و اوباش صورت گرفت، سرکرده اراذل و اوباش در یک ماه گذشته زمین گیر شدند و در چند شب گذشته 7 نفر از اراذل و اوباش همراه  با سلاح‌های غیرمجاز در عملیات توسط پلیس اگهی، اطلاعات و با محوریت ما دستگیر شدند.

آزادی ادامه داد: تمام این اراذل که هر کدام سابقه تیراندازی دارند با قرار بازداشت تحویل زندان شدند و هر یک با توجه به سلاح غیرمجاز برابر قانون مجازات خواهند شد.

وی در خصوص امنیت در مناطق آسیب تصریح کرد: در رضوان 38 چند بار طرح انجام شده است که چشمگیر بوده و به صورت هفتگی دستگیری و طرح انجام می شود و حتی پایگاه فرهنگی در انجا دایر شده است.

فرمانده انتظامی آمل در پایان خاطرنشان کرد: جوانان سعی کنند به دنبال مسیر درست بروند و از رفاقت اراذل دوری کنند.

پلیس یعنی شرافت این مرز و بوم، اگر پلیس کارش را بخوبی انجام دهد، می توان آن را بعنوان پاک ترین شغل دید، شغلی که از جان و ناموس افراد جامعه محافظت می کند و امنیت در کوچه پس کوچه های شهر طنین انداز خواهد بود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه