اخبار داغ

نوروزیان: پیست تریال و BMX در ساوه راه اندازی می شود

نوروزیان: پیست تریال و BMX در ساوه راه اندازی می شود
مسئول کمیته تریال فدراسیون دوچرخه سواری از راه اندازی پیست دوچرخه سواری تریال و BMX شهرستان ساوه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسییون دوچرخه سواری، علی نوروزیان درباره راه اندازی پیست شهرستان ساوه اظهار داشت: پیرو صحبت های آقای کمیجانی رئیس هیات استان مرکزی مبنی بر راه اندازی پیست دوچرخه سواری تریال و BMX در شهرستان ساوه، روستای نورعلی بیگ، بهمراه رئیس هیات شهرستان ساوه بازیدی از زمین پیست داشتیم که پس از بازدید بررسی های لازم به این نتیجه رسیدیم فضای مناسب پیست و وسعت خوب زمین، چندین رشته مورد بهره برداری قرار بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, BMX,

وی افزود: استان مرکزی همواره از استان هایی است که مستعدین خوبی پرورش داده و در مسابقات هم خوش درخشیدند. محمد امین سیدی نفر سوم مسابقات آسیایی جارکارتا یکی از جوانان اراکی است. بی شک تاسیس این نوع پیست ها می تواند بر جذب نخبه های ورزشی بسیارمثمر ثمرباشد.

,

نوروزیان در ادامه خاطر نشان کرد: باید در این رشته در مدارس ابتدایی برای بحث استعدادیابی سرمایه گذاری کنیم تا در آینده دوچرخه سواران خوبی پرورش یابند.

,

مسول کمیته تریال اظهار داشت: ما در رشته تریال در تمام نقاط کشور حاضر به کمک هستیم تا پیست های خوبی در سطح شهرستان ها واستان ها راه اندازی کنیم و از هیچ کمکی دریغ نمی کنیم چون تریال یکی از رشته های مهیج و جذاب دوچرخه سواری محسوب می شود.

,

انتهای پیام/

,

 

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه