اخبار داغ

مدیر کل ثبت احوال البرز:

20 هزار البرزی بی خیال دریافت کارت ملی هوشمند شده اند

20 هزار البرزی بی خیال دریافت کارت ملی هوشمند شده اند
محمدعلی رفیع پور گفت: 2 درصد مردم استان البرز معادل 20 هزار نفر، هنوز برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام نکرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مدیر کل ثبت احوال استان البرز امروز سه شنبه با اشاره به اینکه افراد مطلقه نمی توانند نام همسرسابق را از شناسنامه حذف کنند، در جمع خبرنگاران گفت: هر فردی در صورت ازدواج دوم می تواند با طی کردن پروسه ای اداری اقدام به حذف نام همسر سابق خود از شناسنامه کند اما در غیر این صورت راهی وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
محمدعلی رفیع پور به فاقد اعتبار بودن کارت های ملی قدیمی اشاره کرد و افزود: شهروندان البرزی باید برای دریافت کارت ملی هوشمند به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کرده و درخواست کارت ملی هوشمند کنند اما تا زمان تحویل کارت می توانند از رسید دریافتی پیشخوان به عنوان مدرک معتبر استفاده کنند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه افرادی که اعتبار کارت های ملی هوشمند آنها به اتمام رسیده می توانند همچنان با این کارت فعالیت های اداری خود را انجام دهند، اظهار داشت: 2 درصد مردم استان البرز معادل 20 هزار نفر، هنوز برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام نکرده اند.
,
 
,
مدیر کل ثبت احوال استان البرز تصریح کرد: 70 درصد تعهدات سال 99 انجام شده و تا امروز شاهد صدور 2 میلیون کارت ملی برای شهروندان البرز بوده ایم که از این آمار 25 هزار و 850 مور تحویل افراد شده است، البته 90 هزار شهروند البرزی در انتظار دریافت کارت ملی هستند که زمان مشخصی برای تحویل نهایی کارت ها وجود ندارد.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه