اخبار داغ

مدیرعامل آبفای البرز مطرح کرد؛

باغ ویلاها بلای جان 45 درصد آب شرب البرز

باغ ویلاها بلای جان 45 درصد آب شرب البرز
ذوالفقار مهدی زاده گفت: یکی از مزیت های طرح یکپارچه سازی شبکه آب شهری و روستایی این است که از هدر رفت 45 درصدی آب در شبکه آب آشامیدنی جلوگیری می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مدیرعامل آبفای البرز روز سه شنبه با اشاره به اینکه طرح یکپارچه سازی آبفای شهری و روستایی از اواخر سال 98 به آبفای البرز محول شده و توزیع آب در روستاها نیز به آبفای البرز واگذار شده است، در جمع خبرنگاران، گفت: یکی از مزیت های طرح مذکور این است که از هدر رفت 45 درصدی آب در شبکه آب آشامیدنی جلوگیری می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
ذوالفقار مهدی زاده افزایش کمیت و کیفیت آب، سرعت ارائه خدمات و نظام مند شدن هزینه ها برای واگذاری انشعاب و ارائه خدمات بهتر به مردم را از جمله اهداف دیگر طرح مذکور دانست و افزود: در حال حاضر از 285 روستای البرز، 120 روستا خصوصی و شورایی اداره شده و زیر نظر ابفا نیستند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی چهارساله برای تحویل 120روستایی که زیر پوشش آبفا نیستند، انجام خواهد شد تا کمیت و کیفیت آب در این مناطق به استانداردهای لازم برسد، اظهار داشت: متاسفانه کرونا میزان آب مصرفی خانواده ها را 10 درصد افزایش داده است اما خوشبختانه علی رغم خشک شدن 20 حلقه چاه و سرانه 220 لیتری برای هر نفر در شبانه روز، توانستیم تابستان را با وضعیت مطلوبی سپری کنیم.
,
 
,
مهدی زاده به قطعی مقطعی آب در مهرشهر و ماهدشت به واسطه قطعی برق در تابستان، اشاره و تصریح کرد: 80 درصد آب شرب مورد نیاز مردم را منابع زیرزمینی و چاه ها و 20 درصد را آب های سطحی تامین می کنند لذا با افتتاح واحد سوم تصفیه خانه آب شماره ۲ کرج با ظرفیت 20 میلیون متر مکعب، می توان برای تخصیص آب از سدهای طالقان و کرج اقدام کرد.
,
 
,
مدیرعامل آبفای البرز در خاتمه با اشاره به اینکه انشعاب غیرمجاز باغ ویلاها 45 درصد آب مصرفی روستاها را هدر می هد، خاطرنشان داشت:  برخی مناطق روستایی اعم از جاده چالوس و طالقان از اب چشمه و نظراباد، فردیس و اشتهارد از آب های زیرمینی استفاده می کنند.
,
 
,

انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه