اخبار داغ

رئیس اورژانس البرز مطرح کرد؛

کرونا با 4 دانش آموز مبتلا و 5 مشکوک، کار دست البرزی‌ها داد

کرونا با 4 دانش آموز مبتلا و 5 مشکوک، کار دست البرزی‌ها داد
مهرداد بابایی گفت: در حال حاضر تست کرونای 4 دانش آموز در استان البرز مثبت شده و 5 دانش آموز هم مشکوک به کرونا هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از تیتریک، رئیس اورژانس البرز ظهر سه شنبه در نشست خبری دانشگاه علوم پزشکی با اصحاب رسانه البرز با اشاره به اینکه 4 دانش آموزان در استان به کرونا مبتلا شده اند، گفت: بازه سنی 6 الی 18 سال از زمان بازگشایی مدارس در دستور کار ما قرار گرفته و از 39 نفری که با علائم کرونا به مراکز درمانی مراجعه کرده اند، تست 30 نفر منفی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
مهرداد بابایی به مشکوک بودن 5 دانش آموز البرزی به کرونا اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه غالب علائم دو هفته پس از انتقال به فرد بروز پیدا می کند، قاطعانه نمی توان گفت که دلیل ابتلای این دانش آموزان مراجعه به مدرسه بوده است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه تاثیر بازگشایی مدارس بر روی ابتلای دانش آموزان به کرونا طی هفته آینده بررسی می شود، اظهار داشت: در حال حاضر دانش آموزان اجباری برای حضور در کلاس های درس ندارند و می توانند از آموزش های مجازی بهره ببرند.
,
 
,
رئیس اورژانس البرز در خاتمه به دستورالعمل ستاد ملی کرونا اشاره و تصریح کرد: بر اساس آن مدارس در وضعیت قرمز هم تعطیل نمی شود اما تحصیل مجازی بهترین روشی است که کمک حال دانش آموزان خواهد بود.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه