اخبار داغ

فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه:

مدافعان حرم با الگو پذیری از مکتب امام حسین(ع) اسلام را بیمه کردند

مدافعان حرم با الگو پذیری از مکتب امام حسین(ع) اسلام را بیمه کردند
عظمایی گفت: تا زمانی که این انقلاب باشد قطعا دشمن نیز وجود داشته و دست از توطئه برنمی دارد اما با همدلی و وحدت مثال زدنی مذاهب درایران، استکبار به هدف شوم خود دست پیدا نخواهد کرد وتمام نقشه های شوم آنها نقش برآب خواهدشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ نوشته اند که «ایثارگر برای استمرار و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی ایران و استقلال و تمامیت ارضی کشور، مقابله با تهدیدات و تجاوزات دشمنان داخلی و خارجی انجام وظیفه نموده اند» اگرچه رزمندگان، بازماندگان دفاع مقدس هستند اما در واقع بازمانده قلب های بی قراری هستند که دل در گرو اهل بیت (ع) دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

آنها به خوبی نشان دادند که نه تنها در ایران بلکه در کربلا نیز مقدسانه دفاع می کردند، نه تنها امام راحل(ره) بلکه حسین(ع) را نیز تنها نمی گذاشتند، چه بسا در این عصر و زمان نیز مقام عظمای ولایت(مدظله العالی) و یار امام زمان(عج) هستند.

,

سردارعلی عظمایی فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه در مراسم تجلیل از رزمندگان۸سال دفاع مقدس وجهادگران عرصه سلامت که با حضورائمه جمعه وجماعات تشیع وتسنن برگزار شد، با اشاره به اینکه دفاع مقدس محدودبه زمان ومکان خاصی نیست، اظهار کرد: امروزمدافعان حرم با الگو پذیری از مکتب امام حسین(ع) که اسلام را بیمه کردند ۸سال دفاع مقدس و انقلاب را استحکام بخشیدند و اقتداروعزت نظام را حتی بیرون از مرزجغرافیای کشور حفظ کرده اند.

,

فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه، شهدا ورزمندگان مدافعان حرم را پرورش یافته مکتب انقلاب واسلام دانست وافزود: در هرعرصه ازانقلاب که نیاز به حضور ملت بوده است آنها با بصیرت وآگاهی کامل در صحنه حضورداشتند که درتشییع و خاکسپاری حاج قاسم سلیمانی به منصه ظهور رسید.

,

عظمایی ادامه داد: جهان فهمید که این انقلاب زنده وپویا است وما مسئولین باید برای رسیدن به هدف والای اسلام هرچه درتوان داریم برای خدمت به این انقلاب ازجان مایه گذاشته وبه میدان بیائیم و این سیره ومنش دین ناب محمدی (ص) را به نسل های آینده انتقال دهیم.

,

وی با بیان اینکه جنگ ما درمقابل کفروباطل است تصریح کرد: این وعده پروردگار بوده است که «کسی که درراه حق استقامت بورزد به استقلال وعزت می رسد» وماهم گوش به فرمان ولایت این راه را ادامه می دهیم واطمینان داریم که از این مشکلات سربلند عبور خواهیم کرد و مانند کشورهای واداده ی عربی آقا بالاسر نمی خواهیم.

,

عظمایی همچنین درمراسم گرامیداشت چهلمین سالگردهفته دفاع مقدس افزود: تا زمانی که این انقلاب باشد قطعا دشمن نیز وجود داشته و دست از توطئه برنمی دارد اما با همدلی و وحدت مثال زدنی مذاهب درایران، استکبار به هدف شوم خود دست پیدا نخواهد کرد وتمام نقشه های شوم آنها نقش برآب خواهدشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه