اخبار داغ

رزمنده دفاع مقدس:

اجر جهاد امروز کمتر از جهاد در دوران دفاع مقدس نیست/ هم‌دلی‌ها هنوز هم ادامه دارد

اجر جهاد امروز کمتر از جهاد در دوران دفاع مقدس نیست/ هم‌دلی‌ها هنوز هم ادامه دارد
یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس گفت: امروز مردم ما با همدلی و همراهی در همه دوران های سخت تا کنون توانسته اند خوب عمل کنند و همچون دوران دفاع مقدس پیروز میدان باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا توسلی یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ ضمن تسلیت ایام محرم و صفر و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس معاونت های مختلفی در سپاه و ارتش متولی امر جنگ، جهاد و جبهه بودند و در خطوط مختلف و حتی پشت جبهه تاثیر گذار بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

وی با اشاره به اینکه در زمان جنگ معاونت‌های مختلف مشغول فعالیت بودند تصریح کرد: از جمله معاونت ها تبلیغات و انتشار بود که هم کار روابط عمومی را انجام می داد و هم کار تبلیغات اما با توجه به کمبود امکانات به دشواری کار را پیش می بردند.

,

توسلی با اذعان بر اینکه در دوران دفاع مقدس کارها خیلی روان و خوب انجام می شد عنوان کرد: در آن دوران با همدلی و همیاری یکدیگر کارها  خیلی خوب پیش می رفت.

,

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس کارگروه هایی تشکیل می شد گفت: یکی از کارگروه های بسیار تاثیر گذار  کارگروه روابط عمومی و انتشار بود که برگزاری نماز جماعات، ذکر، دعا و توسل و ... به‌طور مداوم  انجام می شد.

,

توسلی مبلغین در دوران دفاع مقدس را بسیار تاثیر گذار دانست و گفت:  شخصیت های دینی و معنوی به جبهه می آمدند و سخنرانی های بسیار تاثیر گذاری در بین رزمندگان داشتند.

,

این رزمنده دفاع مقدس یکی دیگر از کارکردهایی را که روابط عمومی داشت روزنامه نگاری عنوان کرد و گفت: از پایین ترین قسمت در جبهه تا خط مقدم به طور مداوم روزنامه توزیع می شد.

,

بچه های تبلیغات از پشت دوربین حماسه می آفریدند

, بچه های تبلیغات از پشت دوربین حماسه می آفریدند,

توسلی با بیان اینکه هر انچیزی که امروز از دفاع مقدس می‌بینیم فیلم، عکس و پوستر همه در تبلغات آن زمان انجام می شد گفت: یکی از مهم ترین کارهایی که در تبلیغات انجام می شد ضبط خاطره ها و صحبت های رزمندگان بود.

,

وی خاطرنشان کرد: بچه های رسانه در دوران دفاع مقدس فداکاری های رزمندگان را  چه به صورت ویدئویی، چه نوشتتاری و چه فیلم گرفتن نسل به نسل توانستند انتقال دهند.

,

رسانه ها سنگر سازان بی سنگر  بودند

, رسانه ها سنگر سازان بی سنگر  بودند,

این رزمنده دفاع کقدس گفت: در دوران دفاع مقدس رسانه ها سنگری نداشتند و باید در دل واقعه می رفتند تا بتوانند ضبط کنند آن در در بین اقشار مختلف نقش بسیار حساس، خوب و تاثیر گذاری را داشتند.

,

وی با تاکید بر اینکه سنگر تبلیغات مثل یک حسینه بود  اظهار کرد: سنگر تبلیغات احساس آرامش را به آدم می داد.

,

توسلی با تاکید بر اینکه آن روز امکاناتی نبود اما مردم ما ایثار گری کردند گفت: جهادی را که امروز اصحاب رسانه می کند کمتر از دوران دفاع مقدس نیست.

,

وی با بیان اینکه عکس و فیلم در هر برهه از زمان بسیار تاثیر گذار است گفت: اگر کسی بخواهد در این عرصه ورود پیدا کند حتما" باید جهادی عمل کند تا موفق شود.

,

توسلی با اذعان بر اینکه هنوز هم هم دلی ها و همراهی ها در بین مردم ایران است گفت: امروز مردم ما با همدلی و همراهیی در همه دوران های سخت تا کنون توانسته اند خوب عمل کنند و همچون دوران دفاع مقدس می توانند پیروز باشند.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط حساس و سرنوشت‌ساز امروز دقیق تر از هر زمانی باید کار کرد و بصیر بودن و ولایی بودن در این راه لازم است.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه