اخبار داغ

در ادامه انتقادات به دانشگاه علوم پزشکی زنجان؛

انتقاد یک نماینده مجلس از فرار پزشکان مطرح و متخصص از زنجان/ مسئولان حوزه درمان پاسخگو باشند

انتقاد یک نماینده مجلس از فرار پزشکان مطرح و متخصص از زنجان/ مسئولان حوزه درمان پاسخگو باشند
حسینی نماینده مردم خدابنده در مجلس نسبت به فرار برخی پزشکان مطرح و متخصص از زنجان انتقاد کرد و گفت: مسئولان حوزه درمان استان باید نسبت به این موضوع پاسخگو باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید البرز حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت پروژه بیمارستان 220 تختخوابی خدابنده اظهار کرد: در حاضر عملیات تکمیلی این بیمارستان انجام می‌شود و پروژه متوقف نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی از پیشرفت فیزیکی 65 درصدی این بیمارستان خبرداد و تصریح کرد: بحثی که در حال حاضر وجود دارد این است که برای تکمیل این بیمارستان در بخش تاسیسات نیاز به قرارداد جدید است.

,

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سرعت اجرای این پروژه به گونه‌ای است که بهره‌برداری آن دو سال طول می‌کشد افزود: ادامه اجرای پروژه نیاز به انعقاد چندین قرارداد جدید دارد که هنور در این راستا اقدامی نشده است. 

, نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی, افزود: ادامه اجرای پروژه نیاز به انعقاد چندین قرارداد جدید دارد که هنور در این راستا اقدامی نشده است. , افزود: ادامه اجرای پروژه نیاز به انعقاد چندین قرارداد جدید دارد که هنور در این راستا اقدامی نشده است. ,

وی در ادامه با تاکید براینکه هنوز برای تاسیسات، محوطه سازی، الحاقات ساختمان و... مطالعه‌ای انجام نشده است ابراز کرد: تا به امروز باید پیمانکار بعدی پروژه مشخص می‌شد که این موضوع را از مسئولان حوزه درمان پیگیر هستیم.

,

حسینی خاطر نشان کرد: تا به امروز اقدامی در خصوص انعقاد قرارداد‌های بعدی این پروژه انجام نشده و اسناد آنها باید آماده مناقصه می‌شد که متاسفانه در این راستا کم کاری اتفاق افتاده است.

, تا به امروز اقدامی در خصوص انعقاد قرارداد‌های بعدی این پروژه انجام نشده,

وی با اشاره به اینکه شهرستان خدابنده در حوزه درمان مشکلات زیادی دارد افزود: از مسئولان حوزه درمان استان درخواست داریم این وضعیت را بررسی کرده و مورد رسیدگی قرار دهند.

, افزود,

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حوزه درمان در سطح استان مشکلات زیادی وجود دارد ابراز کرد: وضعیت استان در حوزه درمان چندان مطلوب نیست و سوالی که در این حوزه مطرح می‌شود این است که چه موضوعی باعث فرار چندین پزشک مطرح و متخصص از استان زنجان شد؟.

, ابراز کرد, چندین پزشک مطرح و متخصص از استان زنجان شد؟,

وی افزود: باید مشخص شود که چه عاملی باعث فرار این پزشکان شد، آیا امکانات داده نشده و یا ماندن این پزشکان در استان زنجان به ضرر چه کسانی تمام می‌شد؟ که در این راستا مسئولان حوزه درمان باید به این سوالات پاسخ دهند.

, افزود,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه