اخبار داغ

فرمانده سابق سپاه امام رضا(ع):

دفاع مقدس ترجمه و تفسیر آیات نصرت خدا بر مومنان است

دفاع مقدس ترجمه و تفسیر آیات نصرت خدا بر مومنان است
سردار احمدی، دفاع مقدس را ترجمه و تفسیر آیات نصر خدا بر مومن دانست و گفت: امروز عنصر مقاومت و پیروزی ملت ایران «نصرت الهی» است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، سردار غلامرضا احمدی، فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع) در همایش «ما ملت امام حسینیم» که به مناسبت هفته دفاع مقدس شب گذشته در شهرک گاز شهید مهاجر سرخس برگزار شد، با تاکید بر اینکه جنگ فرهنگی خطرش از جنگ نظامی بیشتر است، اظهار کرد: ملت ایران امت شاهد و امت مقاومت هستند و در این چهل سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی دشمن در برابر ملت ما اقرار به ناکامی خود کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی خاطرنشان کرد: نام مبارک ایران، نام مبارک دفاع مقدس و نام مبارک مقاومت که در برابر جبهه استکبار قرار می‌گیرد، دنیا در برابر این نام‌های مبارک سر تعظیم فرود می‌آورد.

,

فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه ملت ایران بیش از 200 هزار شهید تقدیم اسلام و ولایت کرده است، افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس در حقیقت همه ملت رزمنده پشت سر رزمندگان بودند تا سرافراز شدیم.

,

وی بیان کرد: جبهه استکبار پول خرج می‌کند تا ملت ما یاد و خاطره دفاع مقدس را فراموش کند؛ امروز به تعبیر رهبر معظم انقلاب زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

,

سردار احمدی عنوان کرد: امروز باید بگوییم «ما می‌توانیم» آمریکا را بزنیم؛ «ما می‌توانیم» سیلی‌های پی در پی‌ای به دشمنانمان بزنیم.

,

فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع) تصریح کرد: باید حواسمان به گشایش‌های فرضی باشد تا در عرصه آزمون‌های بعدی خوب انتخاب و عمل کنیم.

,

وی با تاکید بر اینکه امروز سپاه جبهه حق باید تجهیز باشد، افزود: عنصر مقاومت و پیروزی ملت ایران نصرت الهی است.

,

سردار احمدی دفاع مقدس را ترجمه و تفسیر آیات نصر خدا بر مومن دانست و بیان کرد: در جنگ تحمیلی همه کفر پای کار آمد تا ملت ایران را به زانو درآورد، اما به برکت نصرت الهی، به برکت نفس یک فقیه، به برکت ائمه معصومین (ع) و ملت قهرمان یک وجب از خاک مقدس جمهوری اسلامی زیر سم اجنبی‌ها نرفت.

,

فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: امروز دفاع مقدس ما اسوه مستضعفان عالم است؛ مستضعفان برای دفاع از ناموس و شرفشان به فرزندان شهید ما اقتدا می‌کنند و این موجب سرافرازی ما است.

,

وی در پایان گفت: امروز برخی‌ها جای جلاد و شهید را عوض می‌کنند و دهه مظلومیت ما را زیر سوال می‌برند؛ اگر دقت نکنیم این مسئله را بر معصوم هم تکرار می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه