اخبار داغ

معاون بهزیستی لرستان در گفتگو با سفیرافلاک:

۴۰ میلیارد تومان تسهیلات ایجاد اشتغال برای مددجویان بهزیستی لرستان تخصیص یافت

۴۰ میلیارد تومان تسهیلات ایجاد اشتغال برای مددجویان بهزیستی لرستان تخصیص یافت
وفایی، معاون بهزیستی لرستان گفت: 40 میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال مددجویان بهزیستی لرستان تخصیص داده شده که به هر متقاضی 50 میلیون تومان پرداخت می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا وفایی در گفت و گو با خبرنگارسفیر افلاک اظهار داشت: در سال ۹۹ مبلغ ۵۹ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی برای مددجویان بهزیستی لرستان در نظر گرفته شده که تاکنون ۴۰ میلیارد تومان از این میزان تسهیلات تخصیص یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: به هر یک از افراد متقاضی این تسهیلات تا سقف ۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می شود و در نیمه نخست امسال ۶۰۰ شغل ایجاد شده است.

,

معاون بهزیستی لرستان تصریح کرد: یکی از برنامه های بهزیستی پرداخت تسهیلات اشتغال به متقاضیان برای ایجاد شغل است که بخش قابل توجهی از تسهیلات اشتغال تاکنون پرداخت شده است.

,

وی با اشاره به کمک بلاعوض مسکن مددجویان عنوان کرد: تاکنون پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض ساخت به مددجویان بهزیستی لرستان پرداخت شده است. این کمک ها علاوه بر خانواده های معلول، به خانواده های نیازمند تحت پوشش نیز پرداخت شده است.

,

وفایی با بیان اینکه تاکنون تسهیلات بلاعوض مسکن به ۲۵۰ خانوار پرداخت شده است گفت: ۴۳۵ خانواده دارای دو معلول در استان با تسهیلات و اقدامات صاحب خانه شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه